پرسئوس ماینینگ با قراردادی 155 میلیون دلاری مالکیت اورکا گلد را کسب کرد

کسب مالکیت اورکا گلد توسط پرسئوس ماینینگ

به گزارش بازار نفت و گاز، پرسئوس ماینینگ با قراردادی 155 میلیون دلاری مالکیت کامل Orca Gold را در اختیار خواهد گرفت. Orca Gold یک شرکت سهامی عام در کانادا است که دارایی اصلی آن پروژه طلای بلوک 14 در شمال سودان است.

کسب مالکیت اورکا گلد

پرسئوس ماینینگ موافقت کرده است که مالکیت کامل اورکا گلد، سازنده طلای مستقر در کانادا را با به دست آوردن 85 درصد باقیمانده سهام دومی در یک معامله کل سهام به ارزش 198 میلیون دلار کانادا (155.1 میلیون دلار) در اختیار بگیرد.

شرکت طلا مستقر در استرالیا 15 درصد از سهام فعلی Orca Gold را به قیمت 17 میلیون دلار کانادا (13.3 میلیون دلار) به صورت نقدی در اواخر ژانویه 2022 خریداری کرده بود. آخرین پیشنهاد Perseus Mining 100٪ از Orca Gold را 215 میلیون دلار کانادا (168.44 میلیون دلار) ارزیابی می کند.

Orca Gold بر کسب، کاوش و توسعه خواص معدنی در آفریقا متمرکز است. دارایی اصلی آن پروژه طلای بلوک 14 در شمال سودان است که 70 درصد در آن سهام دارد. به غیر از پروژه سودانی، Orca Gold دارای 31.4 درصد سهام در Montage Gold مستقر در کانادا است که مالک پروژه Koné Gold در ساحل عاج است.

تولید طلا در غرب آفریقا

معدن Perseus بر روی دارایی های تولید طلا در غرب آفریقا متمرکز است. در حال حاضر، این شرکت استرالیایی از سه معدن طلا بهره می‌برد که شامل Edikan در غنا، و Sissingué و Yaouré در ساحل عاج می‌شود.

این شرکت استرالیایی پیشنهاد می کند 0.56 از سهام خود را به ازای هر سهم Orca Gold که برای 85 درصد باقی مانده سهام در اختیار دارد، منتشر کند. این پیشنهاد شامل در نظر گرفتن حدود 0.89 دلار کانادا (0.7 دلار) برای هر سهم Orca Gold است.

نسبت مبادله سهام

طبق نسبت مبادله سهام، سهامداران Orca Gold تقریباً 9.1 درصد از سهام شرکت بزرگ استخراج شده Perseus را پس از بسته شدن معامله در اختیار خواهند داشت.

ریچارد کلارک، رئیس و مدیرعامل Orca Gold گفت: «این معامله مهم نه تنها اعتبار سودان را به عنوان یک حوزه معدنی برای سرمایه‌گذاری به ارمغان می‌آورد، بلکه به سهامداران اورکا راهی برای ادامه درک ارزش بلوک 14 و موفقیت‌های مونتاژ می‌دهد. برای بهره مندی از قرار گرفتن در معرض پرتفوی بزرگتر دارایی های طلای متعلق به پرسئوس.

من شخصاً بسیار هیجان‌زده هستم که بلوک 14 بخش قابل توجهی از موجودی طلای چشمگیر متعلق به و اداره پرسئوس است.»

حمایت از معامله

هیئت مدیره Orca Gold به اتفاق آرا به سهامداران این شرکت توصیه کرده است که به این معامله رای مثبت دهند. این معامله توسط مدیران و افسران شرکت و برخی از سهامداران، که در مجموع نزدیک به 37 درصد از اوراق بهادار دارای حق رای آن را در اختیار دارند، حمایت می شود.

جف کوارترمین، مدیر عامل و مدیر عامل شرکت معدن پرسئوس گفت: «هنگامی که معامله تکمیل شود، پرسئوس دارای سه معدن فعال در حال حاضر با نرخ تقریبی 500000 اونس در سال و یک پروژه توسعه با کیفیت بالا خواهد بود که در صورت اجرای آن، همانطور که در نظر گرفته شده است. ، باید اطمینان حاصل کند که Perseus می تواند سطح تولید هدف خود را به خوبی در دهه آینده حفظ کند یا از آن فراتر رود.

با هدف بهره‌برداری از چهار معدن، پرسئوس به‌خوبی در جهت تحقق هدف خود برای تبدیل شدن به یک شرکت طلای بسیار سودآور، خوب مدیریت شده، که به طور مداوم برای همه سهامداران سود ایجاد می‌کند، پیشرفت خواهد کرد.

این معامله که انتظار می‌رود در اوایل ژوئن 2022 بسته شود، مشروط به تأیید دارندگان اوراق بهادار Orca Gold، تأیید دادگاه، تأییدیه‌های نظارتی و سایر شرایط مرسوم است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *