بازار بنزین آسیا در۱۳ سپتامبر تقویت گردید

بازار بنزین آسیا در۱۳سپتامبر تقویت گردید

بازار بنزین آسیا در ۱۳ سپتامبر تقویت گردید. به گزارش تیم تحلیلی نفت و گاز از بازار نفت آسیا اقیانوسیه و خلیج فارس به نظر نمی رسد که قرارباشد اثرات طوفان آیدا برروی بازار فراورده های نفتی به این زودی کاهش یابد ضمن اینکه پیش بینی های هواشناسی حکایت از وقوع طوفان دیگری در ماه سپتامبر می نماید. این طوفان که نیکلاس نام دارد در روز ۱۲ سپتامبر خلیج آمریکا را در نوردید و باعث ورود آب در تاریخ ۱۳سپتامبربه سواحل تگزاس گردید. پیش بینی های هواشناسی حکایت از پیشروی این طوفان تا میانه های خط ساحلی تگزاس را دارد و گمانه زنی می شود که ممکن است قدرت طوفان بتدریج افزایش یابد و به گردباد تبدیل گردد.

گارد ساحلی آمریکا در منطقه ساحلی Corpus Christi, اعلام حالت فوق العاده و آماده باش مقابله با طوفان در ۷۲ ساعت آینده را داده است .این بندر جایی است که تانکرهای نفتی ،نفت خام سه پالایشگاه در آن منطقه را تامین می کنند. انتشار اخبار وقوع دومین طوفان سریعا بر روی بازار نفت تا ثیر گذاشت به گونه ای که نفتا در سنگاپور 0/73 دلار افزایش قیمت داشت. انواع بنزین بدون سرب با اکتانهای ۹۱ تا ۹۷در حدود 0/8 دلار تا 0/98 دلار در هربشکه افزایش قیمت داشتند.

قیمت بنزین در اروپا

به گزارش تحلیلی بازار نفت و گاز در آسیا چشم ها خیره به وضعیت بازار است که علامت‌هایی حاکی از افزایش تقاضا را نشان می دهد. به نظر می رسد دو مصرف کننده بزرگ یعنی مالزی و اندونزی سخگیری‌ها و اعمال محدودیت ها ی مربوط به پیشگیری از انتشار ویروس کووید ۱۹ را تا حد زیادی کاهش داده اند. در ۱۱ سپتامبر ترددها به بالاترین حد خود از ماه می امسال و همچنین به بالاترین حد از زمان شیوع ویروس کووید ۱۹ رسیده است و در حدود ۵۲% نسبت به آنچه که به عنوان متوسط تردد در نظر گرفته شده بود افزایش نشان می‌دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *