افراد موفق بعد از بازنشستگی

افراد موفق بعد از بازنشستگی

افراد موفق بعد از بازنشستگی. اگر به طور ناگهانی بازنشسته شدید چه کاری می توانید انجام دهید. تصمیمات عجولانه ای نگیرید که ممکن است باعث بی پولی شما شود. به نظر می‌رسد این همه‌گیری باعث افزایش بازنشستگی‌های زودهنگام می‌شود، زیرا کسب‌وکارها بسته یا کوچک می‌شوند و افراد مسن خطرات سلامتی ناشی از ادامه کار را ارزیابی می‌کنند.

بر اساس مطالعه سه اقتصاددان، سهم بیکارانی که به دنبال کار نیستند و خود را “بازنشسته” می نامند از 53 درصد در ژانویه به 60 درصد در آوریل افزایش یافته است. این مطالعه در روزهای اولیه همه‌گیری انجام شد، درست قبل از اینکه ده‌ها هزار کسب‌ و کار در سراسر کشور به طور دائم تعطیل شوند و دیگران شروع به ارائه بسته‌های بازنشستگی زود هنگام برای کاهش نیروی کار خود کنند.

مایکل وبر، یکی از نویسندگان این مطالعه، استاد اقتصاد در دانشگاه شیکاگو، می‌گوید: «به نظر می‌رسد این پدیده‌ای دائمی و کاملاً گسترده است.

برنامه ریزان مالی می گویند متأسفانه بسیاری از مردم به اندازه کافی پس انداز نکرده اند تا از افت شدید استاندارد زندگی خود در هنگام بازنشستگی زودهنگام جلوگیری کنند. حتی کسانی که حساب های بازنشستگی قابل توجهی دارند می توانند تصمیمات عجولانه بگیرند که باعث کمبود پول شود.

افراد موفق بعد از بازنشستگی

بازنشستگی چیزی است که شما آن را می سازید. اگر نشسته اید و به این فکر می کنید که در هنگام بازنشستگی و بی حوصلگی چه کاری باید انجام دهید، ممکن است بدانید که گزینه های زیادی در خارج از کشور وجود دارد، آرامش بخش باشد. برای آشنایی با کارهایی که در دوران بازنشستگی باید انجام دهید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که معمولاً افراد در چند روز و هفته های اول بازنشستگی احساس گم شدن می کنند. وقتی ده‌ها سال کار می‌کنید و ناگهان آن روال را متوقف می‌کنید، آزاردهنده است. اما نکته مهم در مورد بازنشستگی این است که بالاخره می‌توانید تمام کارهایی را که می‌خواستید انجام دهید و قبلاً برای آن‌ها وقت نداشتید.

برنامه ریزی افراد موفق برای بازنشستگی

برنامه ریزی افراد موفق برای بازنشستگی

بودجه بازنشستگی خود را ایجاد کنید

هزینه های خود را حساب کنید و هر کدام را که می توانید کم کنید شناسایی کنید. شامل هزینه های نامنظم، مانند تعمیر خانه یا تعویض خودرو، که احتمالاً در سال های آینده با آن ها روبرو خواهید شد.

کاترین والگا، یک برنامه ریز مالی تایید شده در والتهام، ماساچوست، می گوید: هزینه های “باید” شما باید شامل بیمه درمانی باشد. افراد معمولاً باید 65 سال داشته باشند تا واجد شرایط Medicare باشند. تا آن زمان، خود را برای پرداخت هزینه پوشش آماده کنید، زیرا رفتن بدون پوشش به ویژه در طول یک بیماری همه گیر خطرناک است.

اگر از طریق کارفرمای خود بیمه درمانی داشتید، به لطف COBRA، قانون تطبیق بودجه همه جانبه، معمولاً می توانید آن را تا 18 ماه تمدید کنید. اما شما باید کل حق بیمه را بعلاوه 2% هزینه اداری بپردازید. بر اساس گزارش بنیاد خانواده کایزر که روندهای بیمه درمانی را دنبال می کند، در سال گذشته میانگین هزینه سالانه بیمه درمانی برای یک فرد مجرد 7188 دلار و برای یک خانواده 20576 دلار بود.

اگر همسر شما بیمه درمانی گروهی دارد و می تواند شما را به عنوان یک وابسته اضافه کند، این اغلب مقرون به صرفه ترین راه است. اگر نه، ممکن است از طریق HealthCare.gov معامله بهتری پیدا کنید، زیرا اکثر افراد واجد شرایط دریافت یارانه مالیاتی هستند که هزینه های حق بیمه را کاهش می دهد.

همه منابع درآمد را ارزیابی کنید

ممکن است تصمیماتی در مورد اینکه با حساب های بازنشستگی محل کار چه کاری انجام دهید، مانند اینکه آیا یک حساب 401 (k) را به یک IRA تبدیل کنید یا چگونه حقوق بازنشستگی بگیرید، روبرو شوید. ممکن است مجبور شوید یک پیشنهاد خرید را ارزیابی کنید یا بفهمید که با گزینه های سهام چه باید کرد.

اینها تصمیمات پیچیده با عواقب بزرگ هستند، بنابراین با یک برنامه ریز مالی فقط با هزینه صحبت کنید. بسیاری از سازمان‌های برنامه‌ریزی مالی، از جمله انجمن ملی مشاوران مالی شخصی، انجمن مشاوره مالی و آموزش برنامه‌ریزی و شبکه برنامه‌ریزی XY جلسات مشاوره رایگان را برای کسانی که درآمدشان تحت تأثیر همه‌گیری قرار گرفته است، ارائه می‌دهند.

برداشت‌های کلان از صندوق‌های بازنشستگی در اوایل بازنشستگی می‌تواند به طور چشمگیری احتمال کمبود پول را افزایش دهد. نرخ برداشت 4٪ – که در آن شما 4٪ از موجودی حساب بازنشستگی خود را در سال اول می گیرید و هر سال پس از آن این پرداخت را برای تورم تنظیم می کنید از لحاظ تاریخی به پس انداز اجازه می دهد تا برای یک بازنشستگی 30 ساله دوام بیاورد. برخی از برنامه ریزان مالی شروع محافظه کارانه 3.5٪ یا 3٪ یا شروع از 4٪ و کاهش در بازارهای بد را توصیه می کنند.

کار حداقل پاره وقت می تواند تخلیه پس انداز شما را کاهش دهد و ممکن است به شما امکان دسترسی به مزایای ارزشمند از جمله بیمه درمانی و حساب های بازنشستگی را بدهد. و اگر هدف شما این باشد، ارتباط با نیروی کار می تواند شانس شما را برای یافتن یک شغل تمام وقت جدید افزایش دهد.

انتخاب های آگاهانه تامین اجتماعی

تامین اجتماعی ممکن است بزرگترین منبع درآمد شما در دوران بازنشستگی باشد، و تحقیقات نشان می‌دهد که بیشتر افراد بهتر است درخواست‌های خود را به تاخیر بیندازند تا دریافتی خود را به حداکثر برسانند. البته این همیشه امکان‌پذیر نیست، اما اغلب برنامه‌ریزان مالی توصیه می‌کنند که ابتدا از سایر صندوق‌های بازنشستگی استفاده کنند، اگر این امکان را به افراد می‌دهد تا استفاده از تامین اجتماعی را به تاخیر بیندازند.

CFP برایان الن‌بکر از میلواکی می‌گوید: اگر متاهل هستید، مهم است که در نظر بگیرید که چگونه تصمیم‌هایتان بر همسرتان تأثیر می‌گذارد. چک با درآمد بالاتر تعیین می کند که برای مثال، بازمانده پس از فوت همسر اول چقدر دریافت می کند. AARP دارای یک ماشین حساب رایگان برای ادعای تامین اجتماعی است، و نسخه های پیچیده تر آن با پرداخت هزینه در راه حل های تامین اجتماعی و تامین اجتماعی من حداکثر در دسترس است.

کم کردن هزینه ها را در نظر بگیرید

اگر نمی توانید هزینه ها را با درآمد خود پوشش دهید، ممکن است جایگزین های دیگری داشته باشید. اگر صاحب خانه هستید، سهام قابل توجهی (حداقل 50٪) دارید و حداقل 62 سال دارید، وام مسکن معکوس می تواند به شما کمک کند ارزش خانه خود را به چک ماهانه تضمین شده تبدیل کنید. یا ممکن است تصمیم بگیرید خانه خود را بفروشید و جایی ارزان تر برای زندگی پیدا کنید.

لیندا راجرز، یک CFP از سن دیگو، می‌گوید که چند نفر از مشتریان او دریافتند که با مهاجرت به خارج از کشور برای چند سال می‌توانند با پول کمتری زندگی کنند. راجرز می‌گوید پرتغال مقصد بسیار محبوبی است. البته در ایران رفتن به شهرستان ها برای زندگی بسیار ایده آل است و می تواند هزینه های زندگی شما را به شدت کاهش دهد.

بدیهی است که زندگی در شهر دیگری برای همه مناسب نیست، به خصوص در شرایط همه گیر که بسیاری از کشورها سفر را محدود می کنند. اما برای برخی از افراد، می تواند حداقل یک راه حل جزئی باشد. بسیاری از افراد می توانند از شهرهای بزرگ به زادگاه خود مهاجرت کنند و در آنجا به راحتی زندگی کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *