تحلیل و بررسی بازار روزانه نفتای اروپا

تحلیل و بررسی بازار روزانه نفتای اروپا

تحلیل و بررسی بازار روزانه نفتای اروپا-به گزارش بازار نفت گاز پتروشیمی شاهد بهبود خوبی بود. در 6 سپتامبر فعالیت تجاری کاغذ افزایش یافت، در حالی که تقاضا در بازار فیزیکی نیز بهبود یافته است. تقاضا برای شکستن در روز بدون تغییر باقی ماند. به گفته برخی منابع یک مجموعه نفت خام نزولی تر، همراه با نفتا شرکت کنندگان در بازار پویایی قوی تری به همراه دارند.

مبادله نفتای CIF NWE در ماه اکتبر با 648.25 دلار در تن از 651.75 دلار در تن در روز افزایش یافته است. مبادله نفتا CIF سپتامبر- اکتبر 7.50 دلار در تن معامله شد که در اکتبر – نوامبر با افزایش 25 سنت در میلیون تن در روز 9.50 دلار در تن بود. با 1.35 دلار در بشکه ، 45 سنت بشکه در روز بالاتر ارزیابی شد. همچنین انتظار می رود که نفتا از پشتیبانی بیشتری برخوردار شود. برتری شدید LPG در برابر نفتا تا حد زیادی بوده است علیرغم این افزایش به دلیل محدودیت، عرضه گاز مایع LPG آمریکا به اروپا و پالایشگاه های داخلی در سپتامبرکافی نبوده است.

103 درصد از محموله بزرگ بوتان CIF NWE بسته شد و نفتای فیزیکی، 1 درصد در روز کاهش یافته است. قرارداد مبادله پروپان ماه قبل بدون تغییر در قیمت 23.50 دلار در میلیون تن در برابر نفتا بسته شد. با نگاهی به حاشیه های ترکیبی داخلی، ماه قبل مبادله بنزین با 22.25 میلیون دلار در تن در مقابل نفتا با 24.25 میلیون دلار در تن کاهش یافته است. مبادله محموله نفتا CFR ژاپن با CIF NWE معادل 14.25 میلیون در تن با افزایش 50 سنت در میلیون در تن ارزیابی شد. حمل و نقل بین مدیترانه به ژاپن در همان روز با ارزیابی مسیر افزایش یافت. با مبلغ یک میلیون و 755 هزار دلار ، 50 هزار دلار افزایش یافته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *