تحلیل و بررسی بازار هفته آخر آگوست بنزین اروپا

تحلیل و بررسی بازار بنزین اروپا

تقاضا بنزین اروپا 

تقاضای سریع در اروپا و ایالات متحده، ذخایر بنزین را در آمستردام روتردام در هفته منتهی به اوت 8 درصد کاهش داد. داده ها نشان می دهد که 18 اکتبر 2016، به پایین ترین سطح خود از آن زمان رسیده است. سقوط آن در ژوئیه و آگوست در کشورهای جنوب اروپا، در میان تقاضای فوق العاده زیاد بنزین رخ داد. به کمک تیم تحلیلی بازار نفت و گاز به بررسی جزئیات این موضوع می پردازیم.

برای پاسخگویی به این تقاضا مدیترانه، بنزین از شمال غربی اروپا به این کشور صادر شده است. اطلاعات داده های کالایی شرکت Kpler نشان می دهد که تحویل از شمال غربی اروپا به مدیترانه تا 23 اوت دوبرابر هفته قبل تا 560 هزار بشکه بنزین برای آن بارگیریشده است.

قیمت سریع بنزین مانع از عقب افتادن بازار کاغذ شد. در مخازن، بنزین ذخیره سازی شد تا در بازار با مزایای بالاتری فروخته شود. با نزدیک شدن فصل زمستان در اروپا، ممکن است تولیدکنندگان موجودی های تابستانی را ترخیص کنند.

معمولا بنزین زمستانی ارزان تر از درجه تابستان است. اما منابع اعلام کردند که قیمت بوتان بالا است و برای آن مطلوب تر است گسترش تولید بنزین زمستانی، از حالت عادی محدودتر نگه داشته شود. با نگاهی به ارزش های آربیتراژ فرا اقیانوس اطلس RBOB ایالات متحده، بنزین 1.34 دلار در بشکه در یک ماه 20.66 دلار در هر بشکه پایین تر ارزیابی شد، در حالی که بنزین اروپای شمال غربی بشکه ای 16 سنت کاهش یافت و به 10.58 دلار در بشکه رسید که کمترین میزان در دو ماه گذشته بود.

مبادله ماه گذشته FOB AR Eurobob ، 25 سنت بالاتر در 634.75 دلار در تن معامله شد. مبادله بارFOB آمستردام – روتردام یوروبوب 1.50 میلیون دلار در تن کاهش یافت و به 8.00 میلیون دلار در تن رسید، در حالی که سپتامبر 9.50 میلیون دلار در تن بود. در سایر نقاط در سپتامبر بازار کاغذ 17.50 میلیون دلار در تن عقب ماندگی داشت و این عقب ماندگی در سپتامبر/ اکتبر به 34.25 میلیون دلار در تن گسترش یافت.

اخبار بنزین هفته قبل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *