تفسیر روزانه Platts از پروپان اروپایی

تفسیر روزانه Platts از پروپان اروپایی

به گزارش بازار نفت و گاز مبادله پروپان اروپایی در بازار فیزیکی نسبت به بازار کاغذی کمی ضعیف‌تر است کاهش فعالیت بازار داخلی مجتمع پروپان در شمال غربی اروپا به دلیل افزایش بیشتر نفت خام از نظر قیمت ثابت قوی‌تر بود. نقدینگی بازار پروپان داخلی کاهش یافت و فعالیت خرید روزبه‌روز کاهش یافت و اکثر بازیگران در آلمان از سطوح فعلی سهام راضی بودند.

بازار پروپان اروپایی

یکی از منابع بازار در 25 اوت گفت بازار پروپان این هفته آرام است. تقاضا کم است. در بازار بار بزرگ پروپان CIF، هیچ مزایده، پیشنهاد یا معامله‌ای شنیده نشد. در غیاب نشانه‌های رقابتی، بازار بر اساس رابطه بین بازارهای فیزیکی و کاغذ ارزیابی شد. به‌طور کامل، مبلغ 75/640 دلار/تن نشان می‌دهد، افزایش 5/1 دلار در میلیون تن در روز به 25/5 دلار در میلیون تن برای مبادله ماه سپتامبر پروپان CIF ARA رسیده است.

در بازار ساحلی پروپان، یک پیشنهاد شنیده شد. Equinor برای تحویل 1 تا 3 سپتامبر 1،700 میلیون تن با قیمت 100٪ ثابت 675 دلار در هر تن پیشنهاد داد. در غیاب نشانه‌های رقابتی، بازار بر اساس احساسات معامله گران ارزیابی شد. به‌طور کامل، بازار ساحلی پروپان 677 دلار در میلیون و حق بیمه 36/25 دلار در میلیون تن برای محموله بزرگ ارزیابی شده است، درحالی‌که این مبلغ 676 دلار در تن و 75/36 دلار در میلیون تن برای محموله بزرگ 24 آگوست است. بازار FOB بارج 629 دلار در میلیون تن در روز، با افزایش 2 دلار در میلیون تن در روز ارزیابی شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *