تفسیر روزانه Platts از LPG US

تفسیر روزانه Platts از LPG US

تفسیر روزانه Platts از LPG US بنزین طبیعی در برابر نفت خام تقویت می‌شود بوتان معمولی پس از افزایش طولانی‌مدت سقوط می‌کند بنزین طبیعی ساحل خلیج‌فارس در 3 سپتامبر در مقایسه با معاملات آتی ارزش نسبی خود را افزایش داد. NYMEX WTI اکتبر با 70 سنت کاهش به 29/69 دلار در هر بشکه رسید و بنزین طبیعی را قادر ساخت تا ارزش نفت خام را تا 96 سنت به منفی 09/1 دلار در بشکه برساند، این محدودترین حاشیه برای بشکه‌های سپتامبر و دومین حاشیه در پنج ماه اخیر است.

پروپان غیر LST مسیر صعودی خود را با صعود 75 واحدی به 195/1 دلار در هر گالن حفظ کرد درحالی‌که بوتان معمولی غیر LST پس از 9 افزایش متوالی روزبه‌روز کاهش یافت. پلاتس پس از افزایش تقاضای آژانس حفاظت از محیط‌زیست ایالات‌متحده مبنی بر معافیت موقت از الزامات RVP فدرال برای بنزین در لوئیزیانا و می‌سی‌سی‌پی برای رفع کمبود عرضه سوخت ناشی از طوفان ایدا، بوتان معمولی را 50/1 سنت در 4575/1 دلار در هر گالن ارزیابی کرد.

اتان غیر LST قیمت گاز طبیعی را بالاتر ردیابی کرد و با 50 امتیاز به 50/36 سنت در هر گالن رسید که با ارزیابی پلاتس در مورد اتان در 23 اکتبر 2018 مطابقت داشت. گاز طبیعی در 712/4 دلار در میلیون گالن ثابت شد که بالاترین میزان از 28 نوامبر 2018 است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *