تفسیر روزانۀ بازار و قیمتهای LPG بین المللی

تفسیر روزانۀ بازار و قیمتهای LPG بین المللی

تفسیر روزانۀ بازار و قیمتهای LPG بین المللی درشمال غرب اروپا

به گزارش بازار نفت گاز پتروشیمی افزایش فشار ناشی از افزایش نفت خام منجر به صعود 4.5 درصدی در محموله های بزرگ پروپان شد که در چهارشنبه به بالاترین رنج خود در طی هفت سال اخیر رسید.

قیمت روزانۀ نفت خام در حمایت از مجموعه انرژی وسیع تری تا 2 دلار کاهش یافت. گلنکور مجددآ به دنبال ToT دیتد در زمان تحویل معینی نسبت به روز قبل ظهور یافت. مناقصه با قیمت کاملآ ثابت 735 دلار در هر تن برای تحویل در 1-5 اکتبر آغاز و پس از آن، به بیش از 740 دلار در تن سیف فلاشینگ افزایش یافت اما خریدار چندانی نداشت. ارزش محمولۀ بزرگ پروپان 32 دلار در تن افزایش یافت و به 743 دلار در تن رسید؛ اما حق بیمۀ سیف ARA اکتبر نسبت به 6 دلار در هر تن در جریان قبل تغییر نکرد.

سطح فعلی برای جذب هرگونه محصول امریکایی به سمت شمال غربی اروپا کافی نبود و همچنین آربیتراژ از امریکا همچنان مسدود بود. آخرین دادۀ EIA در سراسر اقیانوس اطلس 717.000 بشکه ذخایر پروپان امریکا را نشان داد که در هفته منتهی به 10 سپتامبر،

با افزایش 70.8 میلیون بشکه ای با چشم اندازی شفاف تر از بازار سابق و محدوده ای بین 500.000 و 1.5 میلیون بشکه تولید شد. در بوتان، قیمت محمولۀ بزرگ نفتا تا 104.50 pc ادامه دارد؛ در حالی که اقدامات عمومی همچنان راکد مانده است. مباحث کاملآ پراکنده هستند اما اتفاق نظر فعالان بازار بر این است که آربیتراژ به اروپا همچنان ضعیف است.

قیمت گاز ال پی جی صادراتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *