فروش پروژه East Cadillac در کبک، کانادا

فروش پروژه East Cadillac در کبک، کانادا

فروش پروژه East Cadillac در کبک، کانادا به گزارش بازار نفت و گاز:

 O3 Mining برای فروش پروژه East Cadillac در کانادا به Cartier Resources طبق شرایط معامله، O3 Mining 46.2 میلیون سهم Cartier Resources را صادر می کند که 17.5 درصد از سهام این شرکت را نشان می دهد.

فروش پروژه East Cadillac

O3 Mining، یک شرکت Osisko Group، با فروش پروژه East Cadillac در کبک، کانادا به Cartier Resources در یک معامله تمام سهام موافقت کرده است. طبق مفاد قرارداد، O3 Mining 46.2 میلیون سهم Cartier Resources را صادر خواهد کرد که نشان دهنده سهم 17.5 درصدی آن است.

این معامله به دنبال یک نامه تعهد غیر الزام آور (LOI) است که طرفین در فوریه 2022 امضا کردند. پروژه East Cadillac در Val-d’Or واقع شده است. گفته می شود که میزبان رویداد های مختلف طلا فهرست بندی شده است که تعدادی از آنها دارای منابع تاریخی هستند.

سازه‌ های حاوی طلا

از اواسط دهه 1940، پس از پیدا شدن سازه‌های حاوی طلا در نزدیکی معدن طلای بسته Chimo Cartier Resources، در مجاورت این پروژه تمرکز فعالیت‌های اکتشافی قرار گرفت. این معامله امکان تجمیع اموال معدن چیمو با پروژه کادیلاک شرقی را برای زمینی به مساحت 29754 هکتار در بخش شرقی اردوگاه طلای Val-d’Or فراهم می کند.

Cartier Resources توسعه پروژه معدن Chimo را در کنار کاوش در سایر پروژه ها پیش برده است. به گفته Cartier Resources، خرید پروژه East Cadillac مرزها را حذف می‌کند، منابع و پتانسیل را برای اونس اضافی افزایش می‌دهد، منجر به افزایش انعطاف‌ پذیری برای تقویت اقتصاد پروژه می‌شود و توسعه پروژه و ساخت آن را به نفع می‌سازد.

افزایش منابع شرکت

این خرید همچنین بلافاصله پایگاه منابع شرکت را به 714,400 اونس در دسته مشخص شده و 1,527,400 اونس طلا در رده استنباط شده افزایش می دهد. فیلیپ کلوتیر، مدیرعامل Cartier Resources گفت: این خرید، بزرگترین مالکیت زمین را در امتداد دریاچه پربار لاردر – گسل کادیلاک در شرق Val-d’Or و همچنین یک پایگاه منابع جامد با پتانسیل رشد قابل توجه را به کارتیه ارائه می دهد.

ذخایر سیمون وست، نوردو وست و نوردو که بلافاصله در مجاورت منابع طلای معدن چیمو قرار دارند، اهداف کوتاه مدتی را برای افزایش چشمگیر منابع طلای ما فراهم خواهند کرد. بسته شدن معامله منوط به شرایط بسته شدن مرسوم است، مانند تأیید TSX Venture Exchange برای اجازه دادن به Cartier Resources برای انتشار سهام خود برای O3 Mining.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *