قیمت بنزین شرکتهای پالایشی

قیمت بنزین شرکتهای پالایشی

قیمت بنزین شرکتهای پالایشی مستقل از دولت در منطقه شاندونگ تا امروز در حال کاهش بوده است. وضعیت گازوئیل تا حدی بهتر است و بازار تثبیت شده بهتری دارد. وضع تقاضاهای گازوییل در قیاس با بنزین بهتر است . به گزارش وبا بررسی تیم تحلیلی بازار نفت و گاز ،قیمت بنزین با اکتان ۹۲ در هر تن ۷۷۶۵یوآن وبه صورت تحویل برروی کامیون در خارج از ترمینال بارگیری بوده است که ۴۱ یوآن کاهش نشان می دهد.

سوخت جت تولیدی شرکت های بزرگی همچون پترو چیناو سینوپک به قیمت هر تن ۴۶۱۸ یوآن معامله گردیده است که ۱۵۸یوآن کاهش نشان می دهد. انتظار می رود خوراک مورد نیاز پالایشگاههای پالایشگاههای دولتی چین به ۱۶/۱میلیون تن برسد که در مقایسه با ماه آگوست سال گذشته ۷/۱درصد افزایش رانشان می دهد. میزان نفت خام ورودی به پالایشگاهها وصنایع پتروشیمی شرکت پترو چینا در قیاس با ماه گذشته ۲تا۳درصد رشد رانشان می دهد.

صنایع پتروشیمی جیلین فعالیت طبیعی خود را بعدازاتمام تعمیرات اساسی پایان ماه جولای، ازسرگرفت.صنایع پتروشیمی همچون سیچوان ولانژو در ماه جاری خوراک بیشتری دریافت نموده اند. البته پیش بینی می شود مصرف نفت خام شرکت دولتی سینوپک نسبت به ماه گذشته یک تا دو درصد کاهش داشته باشد که عمدتا به دلیل تعمیرات پالایشگاهی است.

پتروشیمی تیانجین دوپالایشگاه کینگ دائو در حال کاهش ورودی نفت خود هستند.این کاهش به دلیل تقاضای پایین ناشی از شیوع مجدد ویروس کرونا و وقوع توفان و بارش های متناوب در بعضی مناطق بوده است. بررسی های تیم تحلیلی نفت وگاز نشان می دهد باتوجه به اتمام تعمیرات اساسی پالایشگاهها، در ماه جولای و بازگشت شرکت های پالایشی به ظرفیت های قبلی خود،در ماه سپتامبر ورودی خوراک پالایشگاهها ی دو شرکت سینوپک پتروچینا در حدود ۱ تا دودرصد داشته باشند که این رشد در صنایع  پتروشیمی متعلق به شرکت پتروچینا محسوس تر خواهدبود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *