مجله متال بولتن فلزات Metal Bulletin

مجله متال بولتن

خرید مجله متال بولتن فلزات metal bulletin یکی از راه های دسترسی فعالان صنعت به قیمت سنگ آهن و فولاد و تحلیل وضعیت بازار محصولات فلزی می باشد. مجله متال بولتن metal bulletin حاوی آخرین قیمت سنگ آهن و فرآورده های فولادی، اطلاعات و اخبار فناوری جدید فولاد، فلزات و تحولات آنها، تحلیل وضعیت بازار فولاد و کلیه محصولات معدنی می باشد.

متال بولتن

متال بولتن یک مجله تجارت جهانی است که صنعت فلزات و معدن، فولاد، چرم، آلومینیوم، مس، روی، سرب، تیتانیوم، نیکل، تنگستن، سیلیکون، فسفات، نقره و سایر مواد خام مرتبط با این صنایع را پوشش می دهد. این مجله که در سال 1913 تأسیس شد، شهرت زیادی در صنعت فلزات و معادن دارد. متال بولتن گزارش‌ ها و اخبار به‌ روز در مورد قیمت‌ها، روندها و پیشرفت‌های صنعت فلزات ارائه می‌ کند. همچنین گزارش ها و مطالعاتی در مورد صنایع مرتبط با مواد معدنی مانند صنایع شیمیایی و پتروشیمی و غیره منتشر می کند.

مجله متال بولتن

مجله متال بولتن حاوی آخرین قیمت سنگ آهن و محصولات فولادی و البته آنالیز بازار کلیه محصولات معدنی است. نشریه متال بولتن به صورت روزانه در اختیار فعالان صنعت جهان قرار می گیرد. متال بولتن علاوه بر انتشار ماهانه و پیش بینی تحولات صنعت فلز، نشریه ای روزانه منتشر می کند و به بررسی روزانه قیمت محصولات معدنی و فلزی می پردازد.

متال بولتن (Metal Bulletin) یکی از مجلات معتبر در حوزه صنعت معدن و فلزات است. این مجله اخبار و تحلیل‌ هایی در بخش‌ های مختلف صنعت معدن و فلزات، از جمله قیمت‌ های روزانه فلزات، گزارش‌ های بازار، تحلیل‌ های صنعتی و سیاست‌ های دولتی، منتشر می‌ کند. مجله Metal Bulletin به عنوان یکی از منابع مهم و اعتباری برای تصمیم‌گیری در بخش صنعت معدن و فلزات شناخته شده است.

برای دریافت آخرین نسخه مجله متال بولتن فلزات می توانید با ما در تماس باشید.

راه های پشتیبانی

واتس اپ: 09337813003
ایمیل: iroilmarket2@gmail.com

خرید مجله متال بولتن

متال بولتن بخشی از Fastmarkets است. اگر به دنبال آخرین اخبار و قیمت فلزات هستید، مجله متال بولتن اطلاعات کاملی از بازار فلزات در اختیار شما قرار می دهد. باید اعلام کنیم که تغییراتی در سیستم مدیریت این نشریه ایجاد شده است و هم اکنون metalbulletin.com اکنون بخشی از fastmarkets.com است.

ظاهر جدید و تجربه بهبودیافته به این معنی است که می‌توانید با داده‌های قیمت، اخبار و اطلاعات بازار در Fastmarkets دسترسی داشته باشید. با استفاده از داده های این مجله می توانید از بازار فلزات اطلاعات بسیار مناسبی را به دست آورید.

کشف بیش از 2000 قیمت، اخبار و تحلیل در بازارهای فلزات اولیه و ثانویه. مجله متال بولتن فلزات اساسی، مواد معدنی صنعتی، سنگ معدن و آلیاژها، فولاد، قراضه و مواد خام فولادی را پوشش می دهد.

متال بولتن

بررسی مجله Metal Bulletin

مجله بازار فلز محصول گروه بولتن فلزی است. برای بیش از 100 سال، دو نشریه پوشش قطعی قیمت های بازار فولاد و فلز را ارائه می دهند: متال بولتن و بازار فلزات آمریکا.

اخبار بازار و تحولات قیمت در American Metal Market و Metal Bulletin مدت‌هاست که به صورت آنلاین ارائه می‌شود و متعاقباً FastMarkets به آنها ملحق شده است. در همین حال، روندهای بلندمدت، تحلیل ها و مقالات بلندمدت در قالب های چاپی، PDF و – برای بازار فلز آمریکا – کتاب های الکترونیکی مجله متال بولتن و مجله آمریکایی متال مارکت منتشر شده است.

متال بولتن فلزات

ماموریت گروه متال بولتن ارائه اطلاعات پیشرو در قیمت گذاری، از جمله معیارهای صنعتی مستقل، برای صنایع فلزی و معدنی است، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که دو مجله ما با متحد شدن به عنوان مجله بازار فلز، این نقش مهم را تکمیل کنند.

مجله Metal Market با گرد هم آوردن نقاط قوت و میراث دو نسخه قبلی خود برای پوشش تحولات بین المللی و ایالات متحده، از اولین شماره خود در ماه فوریه، روندها و تحولات بلندمدت قیمت، عرضه، تقاضا، تولید و فناوری را پوشش خواهد داد.

از ضایعات و مواد خام استخراج شده تا استفاده نهایی نهایی، پروفایل ها، تجزیه و تحلیل ها، خلاصه داده ها، بررسی ها و پیش بینی ها را برای زنجیره تامین کامل جهانی ارائه می دهد.

متال بولتن فلزات

مجله Fastmarkets MB

Fastmarkets MB، که قبلا به عنوان Metal Bulletin شناخته می شد، یک ناشر بین المللی و ارائه دهنده اطلاعات تخصصی برای بازارهای جهانی فولاد، محصولات آهنی و فلزات قراضه است.

سابقه متال بولتن

چیزی که بعداً به عنوان متال بولتن شناخته شد در سال 1913 با نام Quin’s Metal Market Letters، یک خبرنامه اشتراکی، شروع شد و دو سال بعد به مجله متال بولتن انتقال یافت. این نشریه قیمت و سایر اطلاعات را برای بازار فولاد و فلزات غیرآهنی ارائه می کرد و هفته ای دو بار منتشر می شد. در سال 1967 این شرکت یک نشریه اسپین آف به نام Industrial Minerals معرفی کرد که صنعت کانی های غیرفلزی را پوشش می داد.

در سال 2001 متال بولتن، بازار فلز آمریکا را خرید. متال بولتن PLC به نوبه خود در سال 2006 توسط Euromoney Institutional Investor PLC، متعلق به Daily Mail و General Trust به مبلغ 221 میلیون پوند بریتانیا (408 میلیون دلار) خریداری شد.

محصولات و خدمات متال بولتن

فلزات تحت پوشش شامل فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ و مخصوص، ضایعات و ثانویه، سنگ معدن و آلیاژ، مواد اولیه، فلزات جزئی و گرانبها، و فلزات اساسی با پوشش اضافی اخبار حمل و نقل، بازار سرمایه و اخبار مبادلاتی و قیمت ها می باشد.

قیمت فلزات و معادن

ردیابی، نمودار، مقایسه و صادرات بیش از 950 قیمت جهانی فلز و استخراج با داده های قیمت Fastmarkets. مجله متال بولتن اطلاعات و بینش قیمت را در اختیار شما قرار می دهیم تا نیروهای محرک نوسانات بازار را درک کنید، تحولات اقتصادی را تفسیر کنید و عوامل موثر بر زنجیره تامین را بشناسید.

قیمت های متال بولتن منعکس کننده بازار فلزات هستند و هر دو سمت خرید و فروش معاملات را ارزیابی می کنند. استراتژی خود را با داده‌های قیمتی که بی‌طرفانه، مطابق با IOSCO، معیار و مورد استفاده در صنایع فلزات در سراسر جهان است، به روز کنید.

اخبار فلزات و معادن و تحلیل بازار

با اخبار و پوشش بازار از شبکه گسترده خبرنگاران و تحلیلگران قیمت آموزش دیده ما، در ارتباط باشید و حرکت در اطراف بازارهای فلزات و معادن خود را درک کنید.

مجله متال بولتن شما را در زمینه مواد خام فولاد و فولاد، ضایعات و ثانویه، سنگ معدن و آلیاژ، فلزات اساسی، فلزات جزئی، بازارهای مواد معدنی صنعتی، از جمله انتقال انرژی و نحوه تغییر آن تحت پوشش قرار داده‌ است، بنابراین شما همیشه جلوتر از رقبا خواهید بود.

پیش بینی بازارهای فلزات

روش پیش‌بینی قیمت مجله متال بولتن شامل مبانی عرضه و تقاضا، نگاهی عمیق به هزینه‌های اساسی و حاشیه‌های ضمنی و همچنین احساسات بازار است. متال بولتن فلزات از تخصص تحلیلگران داخلی خود استفاده می کند که بیش از 30 سال تجربه تخصصی در زمینه پیش بینی دارند و به شدت به جمع آوری اطلاعات و بینش تجزیه و تحلیل داده های شبکه گسترده خبرنگاران متکی هستند.

پیش بینی فلزات و معادن

مذاکرات را با تجزیه و تحلیل عمیق بازار از آنچه در راه است هدایت کنید. تحقیقات مستقل و تجزیه و تحلیل تخصصی مجله متال بولتن فلزات شفافیت حرکت در اطراف بازارهای فلزات و معادن را در سطح جهانی فراهم می کند و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا خطرات آینده را امروز به حداقل برسانید و با اطمینان برنامه ریزی کنید. برای دسترسی به مجله metal bulletin می توانید با بازار نفت و گاز در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *