توسعه پروژه 1.6 میلیارد دلاری بالیمور در خلیج مکزیک آمریکا

توسعه پروژه 1.6 میلیارد دلاری بالیمور در خلیج مکزیک آمریکا

به گزارش بازار نفت و گاز، شورون و توتال انرژی پروژه 1.6 میلیارد دلاری بالیمور را در خلیج مکزیک آمریکا حمایت کردند. میدان فراساحلی که انتظار می‌رود تولید آن در سال 2025 آغاز شود، با حفاری سه چاه تولیدی توسعه می‌یابد که از طریق خط جریانی به طول 4.8 کیلومتر به پلت‌فرم Blind Faith موجود توسط شورون متصل می‌شوند.

تحریم پروژه 1.6 میلیارد دلاری

شورون و توتال انرژی پروژه بالیمور در آبهای عمیق خلیج مکزیک آمریکا را با سرمایه گذاری حدود 1.6 میلیارد دلاری حمایت کردند.

این میدان که در سال 2018 کشف شد، با حفاری سه چاه تولیدی توسعه خواهد یافت. از طریق یک خط جریان به طول 4.8 کیلومتر به پلتفرم Blind Faith موجود توسط شورون متصل خواهند شد.

انتظار می رود اولین نفت از پروژه بالیمور در سال 2025 استخراج شود.

به گفته شورون، نفت و گاز طبیعی تولید شده از این پروژه با استفاده از زیرساخت های موجود حمل و نقل خواهد شد.

اکتشاف و تولید

استیو گرین، رئیس اکتشاف و تولید شورون آمریکای شمالی، گفت: تولید شورون در خلیج مکزیک ایالات متحده یکی از کمترین میزان تولید کربن در مجموعه ما با حدود 6 کیلوگرم معادل CO2 در هر بشکه نفت است و کسری از میانگین صنعت جهانی است.

انتظار می‌رود پس از تکمیل، بالی‌مور یک منبع قابل اعتماد انرژی تولید شده در ایالات متحده را برای کمک به تامین تقاضای جهانی اضافه کند. این پروژه به منظور کاهش هزینه‌های توسعه با استفاده از رویکرد اتصال به زیر دریا، تجهیزات استاندارد و راه‌حل‌های مهندسی تکرارپذیر – با بهره‌گیری از زیرساخت‌های عملیاتی موجود، طراحی شده است.

میدان نفت بالیمور

بالیمور اولین پیشرفت شورون را در روند نورفلت خلیج مکزیک ایالات متحده نشان می دهد.

این میدان در منطقه می سی سی پی کانیون در عمق آب حدود 6600 فوت و نزدیک به 260 کیلومتری جنوب شرقی نیواورلئان واقع شده است.

شورون اظهار داشت که بیش از 150 میلیون بشکه از منابع معادل نفت را می توان به طور بالقوه از میدان بالیمور بازیابی کرد.

این شرکت از طریق زیرمجموعه خود شورون ایالات متحده، 60 درصد از سهام عملیاتی پروژه Ballymore را دارد. TotalEnergies 40٪ باقی مانده از سهام را از طریق شرکت تابعه TotalEnergies E&P USA در اختیار دارد.

دیوید مندلسون، معاون ارشد اکتشاف و تولید TotalEnergies گفت: توسعه میدان بالیمور، تنها چهار سال پس از کشف، نتیجه تلاش‌های اکتشافی ما در خلیج مکزیک است.

این تصمیم به لطف مفهوم توسعه پیوندی آن، با استراتژی TotalEnergies برای تمرکز بر پروژه‌های نفتی با کاهش انتشار و انتشار کم مطابقت دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *