کاهش خریدوفروش محموله‌های بزرگ پروپان اروپا 

,
کاهش خریدوفروش محموله‌های بزرگ پروپان اروپا 

به گفته منابع در 8 اکتبر، پروپان مخلوط در شمال غربی اروپا در آن روز مخلوط شد و احساسات نرم‌تری برای محموله‌های بزرگ پروپان شنیده شد، درحالی‌که تقاضای داخلی، به‌ویژه برای گرمایش، همچنان قوی بود. یک منبع گفت: بازار محموله‌های بزرگ ضعیف‌تر است و عمدتاً روی کاغذ است، اما در داخل کشور تقاضا دارم و محصول بسیار کمی در دسترس است.

Gunvor قیمت بار TOT را 50٪ قیمت ثابت معادل 830 دلار در میلیون تن و 50 درصد قرارداد مبادله ماه اکتبر به‌علاوه 1 دلار/میلیون تن در ماه ارائه داد. در غیاب نشانه‌های رقابتی، بازار بر اساس احساسات معامله گران ارزیابی شد. به‌طور کامل، این مبلغ 824.75 دلار/میلیون تن نشان می‌دهد که 1.50 دلار/میلیون تن در روز کاهش یافته است.

در بازار زیرزمینی پروپان، هیچ مزایده، پیشنهاد یا معامله‌ای شنیده نشد. در غیاب نشانه‌های رقابتی، بازار بر اساس احساسات معامله گران ارزیابی شد. به‌طور کامل، بازار ساحلی پروپان 863 دلار در میلیون تن برای محموله بزرگ ارزیابی شده است، درحالی‌که این مبلغ 864 دلار در میلیون تن و حق بیمه 37.75 دلار در میلیون تن برای محموله بزرگ 7 اکتبر است. FCA ARA با 15 دلار در تن افزایش در 955 دلار در تن برآورد شد.

تقاضای کمتر برای ترکیب بوتان مخلوط اروپایی

بوتان شمال غربی اروپا در آن روز با نفتا مخلوط شد. منابع در 8 اکتبر گفتند که تقاضا برای ترکیب اصلی‌ترین عامل حمایتی به همراه عرضه کم است. بازار بزرگ محموله CIF به‌طور مستقیم در 806 دلار در میلیون تن ارزیابی شد. در بازار ساحلی بوتان، هیچ مزایده، پیشنهاد یا معامله‌ای شنیده نشد. در غیاب نشانه‌های رقابتی، بازار بر اساس احساسات معامله گران ارزیابی شد. بازار FOB دریانوردی بوتان دریایی با قیمت 848 دلار در میلیون تن ارزیابی شد. بازار CIF به‌طور کامل 816 دلار/میلیون تن برآورد شد. این امر باعث می‌شود که FOB coaster به قیمت 32 دلار در میلیون تن بالاتر از CIF coaster باشد.

بنزین طبیعی به بالاترین سطح خود در 7 سال گذشته رسید

بنزین طبیعی ساحل خلیج آمریکا برای اولین بار در هفت سال گذشته در 8 اکتبر به 1.90 دلار در هر بشکه رسید، زیرا قیمت نفت خام در 80.11 دلار در بشکه معامله شد. S&P Global Platts بنزین طبیعی غیر تارگا که بشکه‌های انعکاسی در انبار و انشعاب Enterprise NGLs در Mont Belvieu، تگزاس منعکس می‌کند، با 2 سنت افزایش به 1.90 دلار در هر گالن و بالاترین سطح از زمانی که Platts بنزین طبیعی را با قیمت 1.9075 دلار/گالن در 6 اکتبر 2014 ارزیابی کرد. NYMEX نوامبر وست تگزاس با افزایش عرضه 1.05 دلار در روز به 79.35 دلار در بشکه رسید.

معاملات آتی نفت خام در معاملات صبح امروز در نیویورک به 80.11 دلار در هر بشکه رسید، این اولین باری است که قرارداد ماه پیش از 1 نوامبر 2014 از مرز 80 دلار در روز عبور می‌کند. اگرچه این قرارداد بعداً برخی از این سودها را تسلیم کرد، WTI آن 21 سنت کاهش یافت و به 66 سنت در بشکه رسید. پلاتس بنزین طبیعی را برای هشت ارزیابی متوالی بالاتر از نفت خام ارزیابی کرده است که طولانی‌ترین دوره از نوامبر 2017 است. LPG ها در جهت مخالف حرکت کردند و پروپان غیر LST 62.5 سنت کاهش یافت و به 1.45625 دلار در هر گالن برای چهارمین کاهش متوالی روزمره رسید. بوتان معمولی غیر LST بر اساس پیشنهاد دائمی در بازار Platts در فرایند ارزیابی نزدیک، 2 سنت افزایش داشت و به 1.60 دلار در هر بشکه رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *