آزمایش متالورژیکی معدن برای تولید موفق کنسانتره لیتیوم پتالیت

آزمایش متالورژیکی معدن برای تولید موفق کنسانتره لیتیوم پتالیت

به گزارش بازار نفت و گاز، آزمایش AfriTin پتانسیل را برای محصول جانبی لیتیوم در معدن Uis نشان می دهد. آزمایش متالورژیکی معدن نامیبیا تولید موفق کنسانتره لیتیوم پتالیت را نشان داده است.

آزمایش متالورژیکی

معدن AfriTin اعلام کرد که یک آزمایش متالورژیکی انجام شده برای معدن Uis در نامیبیا، پتانسیل تولید یک محصول جانبی لیتیوم را نشان داده است.

شرکت استخراج فلزات با فناوری آفریقا، فاز اولیه آزمایش متالورژی محصول جانبی لیتیوم را که کنسانتره لیتیوم پتالیت با خلوص بالا تا 94 درصد تولید کرد، تکمیل کرده است.

کنسانتره به طور متوسط ​​4.34٪ Li2O را نشان داد و سطوح آلاینده کم 0.03٪ Fe2O3، 0.54٪ Na2O و 0.39٪ K2O را نشان داد.

کنسانتره پتالیت

به گفته این شرکت، این کیفیت از کنسانتره پتالیت به عنوان خوراک لیتیوم در صنعت شیشه و سرامیک ممتاز استفاده می شود که نیاز به نسبت لیتیا به آهن بالا دارد.

همچنین، انتظار دارد که کنسانتره برای تبدیل به کربنات لیتیوم یا هیدروکسید با درجه باتری مناسب باشد.

افریتین گفت: از طریق فرآیند برشته کردن، گلبرگ را می توان به بتا اسپودومن تبدیل کرد که برای روش های پردازش لیتیوم مناسب است.

مدیر عامل شرکت AfriTin Mining Anthony Viljoen گفت: “ما خوشحالیم که نتایج مرحله اول آزمایش لیتیوم برای معدن Uis را اعلام کنیم که پتانسیل تولید کنسانتره لیتیوم پتالیت با کیفیت بالا را از منبع معدنی لیتیوم ما نشان می دهد.

کنسانتره لیتیوم

منبع لیتیوم در بدنه سنگ معدن کنونی استخراج شده وجود دارد و کنسانتره لیتیوم محصول جانبی کنسانتره قلع موجود ما خواهد بود.

“این نتایج آزمایش مثبت به ما امکان می دهد تا به سمت طراحی و ساخت یک کارخانه آزمایشی لیتیوم در Uis پیشرفت کنیم.”

AfriTin ارائه دهندگان خدمات آزمایشی LightDeepEarth، PESCO و Geolabs Global را در آفریقای جنوبی مستقر کرده است تا به طور مستقل کار آزمایش متالورژی را در معدن Uis انجام دهند، معدنی که قبلاً بزرگترین معدن قلع ریخته گری سنگ سخت جهان بود.

آنها نمونه های سنگ معدن فله ای را از منطقه معدن فعال و جریان دور ریخته شده کارخانه فرآوری در محل معدن جمع آوری کردند و آنها را با استفاده از روش های جداسازی محیط متراکم (DMS) فرآوری کردند.

محصول جانبی لیتیوم

این شرکت ادعا کرد که چندین خریدار بالقوه در صنعت تبدیل لیتیوم به محصول جانبی لیتیوم مورد انتظار بالقوه ابراز علاقه کرده اند.

آفریتین Consulmet را به عنوان پیمانکار EPCM برای طراحی و ساخت یک کارخانه آزمایشی 20tph در معدن با تاریخ هدف راه اندازی در سه ماهه چهارم سال 2022 منصوب کرده است.

هدف این شرکت بهینه سازی پارامترهای عملیاتی فلوتاسیون است و دو ارائه دهنده خدمات آزمایشی اضافی، Nagrom و ANZAPLAN را در مرحله بعدی کار آزمایش لیتیوم درگیر خواهد کرد.

علاوه بر این، AfriTin به دنبال یک فناوری بالقوه مرتب سازی سنگ معدن مبتنی بر حسگر برای تولید پیش کنسانتره لیتیوم قبل از تغلیظ با DMS و فلوتاسیون است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *