آنلاین شدن بزرگترین سیستم ذخیره انرژی باتری

آنلاین شدن بزرگترین سیستم ذخیره انرژی باتری

به گزارش بازار نفت و گاز، Vistra بزرگترین سیستم ذخیره انرژی باتری تگزاس را آنلاین می کند. تاسیسات ذخیره‌سازی انرژی دکوردوا 260 مگاوات برق قابل ارسال، راه‌اندازی فوری و بدون انتشار را فراهم می‌کند. مجموعه امکانات تولید کربن صفر و قابلیت اطمینان شرکت در ERCOT را گسترش می دهد.

تأسیسات ذخیره‌سازی انرژی

Vistra (NYSE: VST) امروز اعلام کرد که تأسیسات ذخیره‌سازی انرژی DeCordova در Granbury، تگزاس، آنلاین است و به‌موقع برای تابستان داغ تگزاس، برق را به شبکه ERCOT ذخیره و آزاد می‌کند. پروژه ذخیره انرژی باتری 260 مگاوات/260 مگاوات ساعت بزرگترین پروژه در نوع خود در ایالت Lone Star است.

اولین بار در سپتامبر 2020 اعلام شد، DeCordova دومین پروژه از هفت پروژه جدید کربن صفر است که Vistra در چند سال آینده به عنوان بخشی از سبد رو به رشد Vistra Zero در تگزاس به صورت آنلاین ارائه می کند. این تاسیسات تولید برق جدید نشان دهنده سرمایه گذاری سرمایه ای نزدیک به 1 میلیارد دلار توسط شرکت در بازار ERCOT تگزاس است.

انتقال به تولید پاک‌تر

از آنجایی که ناوگان و شبکه‌های برق ما در سراسر کشور در حال انتقال به تولید پاک‌تر هستند، نقش اساسی خود را در تأمین برق قابل‌اعتماد و مقرون‌به‌صرفه فراموش نکرده‌ایم. کرت مورگان، مدیر عامل Vistra، گفت: فناوری ذخیره باتری در DeCordova این اهداف را به انجام می‌رساند.

ایجاد تولید فوری و قابل ارسال برای کمک به متعادل کردن متناوب انرژی‌های تجدیدپذیر در حین انتقال شبکه الکتریکی به منابع کربن کم تا صفر. بدون شک، پروژه ای با این اندازه و سرمایه گذاری کلی به این بلندپروازانه، موقعیت Vistra را به عنوان یک رهبر بازار در سرمایه گذاری، مالکیت، و بهره برداری از تولید برق بدون آلایندگی در تگزاس و فراتر از آن تثبیت می کند و در عین حال، قیمت و قابلیت اطمینان را متعادل می کند.

برق آنی شبکه

جیم برک، رئیس و مدیر مالی Vistra، اضافه کرد: DeCordova یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد ارائه می دهد. نه تنها این سیستم باتری می تواند برق کامل آنی شبکه را با چرخاندن یک سوئیچ تامین کند، بلکه در همان مکان قرار دارد. سایت به عنوان نیروگاه برق با سوخت گاز طبیعی دکوردوا با شروع سریع ما. این جفت شدن به این معنی است که ما اساساً یک سیستم باتری بزرگ و یک ساعته با تولید قابل حمل و قابل اطمینان داریم که منجر به تداوم عملکرد و انعطاف پذیری شبکه می شود.

علاوه بر این، این واحدهای تولید گازوئیل در صورت بروز هرگونه اختلال در عرضه گاز طبیعی، هفت روز دیزل پشتیبان دارند که نمونه دیگری از جنبه انعطاف پذیری سایت دکوردوا است.

برق کافی برای تامین انرژی

DeCordova Energy Storage Facility که از بیش از 3000 ماژول باتری مجزا تشکیل شده است، می تواند برق کافی برای تامین انرژی حدود 130000 واحد مسکونی تگزاس را در شرایط عادی شبکه ذخیره کند. باتری‌ها برق اضافی را از شبکه، عمدتاً در طول شب و در ساعات پرتاب باد دریافت می‌کنند و می‌توانند در زمانی که تقاضای مشتری بالاتر است، برق را آزاد کنند.

DeCordova Energy Storage Facility از فناوری لیتیوم یونی استفاده می کند که در ظروف قرار گرفته است که علاوه بر اینورترهای پروژه، توسط Sungrow، یکپارچه ساز پروژه، عرضه شده است. مورتنسون تخصص مهندسی و ساخت و ساز را ارائه کرد. ساخت پروژه در ژوئن 2021 آغاز شد و در کمتر از یک سال به پایان رسید.

همراه با DeCordova و تاسیسات خورشیدی Brightside، Vistra همچنین در حال تکمیل تاسیسات خورشیدی 108 مگاواتی Emerald Grove در شهرستان کرین پیش از تابستان است. این پروژه‌ها همراه با دارایی‌های تولید بدون آلایندگی موجود، از جمله کارآمدترین نیروگاه هسته‌ای در کشور – نیروگاه هسته‌ای کومانچ پیک، پورتفولیوی صفر کربن Vistra Zero شرکت را به نزدیک به 3300 مگاوات آنلاین می‌رسانند و برنامه‌هایی برای افزایش بیش از بیش از آن دارند. 7300 مگاوات تا سال 2026.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *