ادغام کاوشگران اورانیوم استرالیایی

ادغام کاوشگران اورانیوم استرالیایی

به گزارش بازار نفت و گاز، کاوشگران اورانیوم استرالیایی Deep Yellow، Vimy قرارداد ادغام ۴۹۲ میلیون دلاری را امضا کردند. این شرکت ترکیبی دارای ذخایر معدنی اورانیوم به میزان 389 میلیون پوند خواهد بود که مجموعه آن از دو پروژه پیشرفته تشکیل شده است، پروژه اورانیوم مولگا راک در استرالیای غربی و پروژه توماس در نامیبیا.

ادغام کاوشگران اورانیوم استرالیایی

Deep Yellow و Vimy Resources کاوشگر اورانیوم استرالیایی رقیب خود برای ادغام در یک معامله کل سهام به ارزش 658 میلیون دلار استرالیا (492 میلیون دلار) توافق کردند. هدف از ادغام ایجاد یک بازیگر جهانی اورانیوم با مقیاس قابل توجه و ذخایر معدنی اورانیوم 389 مگابایت در سراسر جهان است. گروه ترکیبی دارای پایه های دارایی تکمیلی خواهد بود. نمونه کار آن شامل پروژه اورانیوم مولگا راک Vimy Resources در غرب استرالیا و پروژه Deep Yellow Tumas در نامیبیا خواهد بود. گفته می شود که هر دو پروژه در مراحل پیشرفته توسعه هستند.

پروژه های اکتشافی

خط لوله پروژه های اکتشافی این شرکت ترکیبی شامل پروژه اورانیوم رودخانه تمساح Vimy Resources در قلمرو شمالی، استرالیا و پروژه اورانیوم Omahola Deep Yellow در نامیبیا است. جان بورشوف، مدیر عامل و مدیر عامل شرکت Deep Yellow گفت: «این ادغام پتانسیل ایجاد یک فرصت ارزش‌آفرینی قابل توجه برای سهامداران Deep Yellow و Vimy را دارد. ادغام دو دارایی درجه یک جهانی را، هر دو در حوزه های معدنی سطح 1، در یک گروه واحد با مقیاس و دانش ترکیب می کند.

تیم فنی قوی Deep Yellow، همراه با پرسنل Vimy، ما را به خوبی موقعیت می‌دهد تا هر دو پروژه را زمانی آنلاین کنیم که قیمت اورانیوم از تولید جریان‌های نقدی مثبت بلندمدت و پایدار پشتیبانی می‌کند.

طرح توافقی ادغام

این ادغام تحت یک طرح توافقی مورد تایید دادگاه اجرا خواهد شد که بر اساس آن Deep Yellow 100٪ از سهام Vimy Resources را در صورت انتشار به دست خواهد آورد. طبق شرایط این طرح، سهامداران Vimy Resources به ازای هر سهم عادی Vimy Resources که به طور کامل پرداخت شده اند، 0.294 سهام Deep Yellow صادر خواهد شد.

پس از ادغام، سهامداران Deep Yellow 53 درصد از سهام شرکت ترکیبی را خواهند داشت، در حالی که سهامداران Vimy Resources 47 درصد باقی مانده را در اختیار خواهند داشت. استیون مایکل، مدیر عامل و مدیر عامل Vimy Resources گفت: «این ادغام خطرات را از بین می‌برد و مسیر توسعه ما را در Mulga Rock ایجاد می‌کند. ترکیبی از نقاط قوت مالی، پردازشی و عملیاتی هر دو شرکت، بهینه سازی بیشتر و تحویل مولگا راک و همچنین یک تیم اکتشافی مستقر را ممکن می کند که می تواند ارزش قابل توجهی را در رودخانه تمساح باز کند.

مزایای قابل‌توجه ادغام

این ادغام به سهامداران Vimy این فرصت را می‌دهد تا در مزایای قابل‌توجهی که بخشی از یک گروه ادغام‌شده از نظر جغرافیایی متنوع‌تر، با تخصص برای توسعه مجموعه کامل دارایی‌ها در کوتاه‌مدت، در مزایای قابل‌انتظار سهیم باشند. هیئت مدیره Vimy Resources به اتفاق آرا این معامله را در غیاب پیشنهاد برتر توصیه کرده است و منوط به حکم متخصص مستقل است که این طرح به نفع سهامداران شرکت است.

این ادغام توسط مدیریت سرمایه گذاری Paradice که 7.5 درصد در Vimy Resources و 7.8 درصد در Deep Yellow سهام دارد، پشتیبانی می شود. مدیریت سرمایه گذاری پارادیس بزرگترین سهامدار هر دو شرکت است. تاریخ اجرای طرح ترتیبات جولای 2022 تخمین زده می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *