استفاده از سرویس SaaS برای زیرساخت چاه نفت و گاز

استفاده از سرویس SaaS برای زیرساخت چاه نفت و گاز

به گزارش بازار نفت، Datagration و OneNexus Environmental برای رسیدگی به مشکل تریلیون دلاری زیرساخت چاه نفت و گاز با یکدیگر همکاری می کنند. OneNexus از PetroVisor که یک پلتفرم نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS) است و مدل داده‌های یکپارچه مخرب آن (UDM) برای یکپارچه‌سازی و ردیابی 100000 چاه منتخب برای راه‌حل‌های هدفمند خود استفاده خواهد کرد.

استفاده از سرویس SaaS

Datagration، ارائه‌دهنده برتر پلتفرم داده سرتاسری برای نفت و گاز بالادست، و OneNexus Environmental، که یک پیشنهاد منحصربفرد به نام OneNexus Assurance™ را برای صنعت طراحی و توسعه داده است تا به مشکل رو به رشد تعهدات بازنشستگی دارایی بدون بودجه در صنعت E&P، برای حل مشکل تریلیون دلاری صنعت با هم متحد شده اند.

مشکل چاه های غیرفعال نفتی

بخش انرژی امروزی با تعداد زیادی چاه غیرفعال، بدون برق و غیر تولیدی همراه با امکانات مرتبط با آنها مواجه است که یک مشکل تریلیون دلاری برای صنعت، سرمایه گذاران و سهامداران آن و در نهایت مالیات دهندگان ایالات متحده ایجاد می کند. محیط زیست، اجتماعی و حکمرانی (ESG) این مشکل از هر جنبه ای از دنیای تجارت و سرمایه گذاری مورد توجه قرار گرفته است. برنامه ریزی مناسب برای از کار انداختن چاه های پایان عمر موجود و آینده بخش مهمی از دستیابی به پایداری نفت و گاز است.

پلتفرم نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS)

OneNexus از PetroVisor که یک پلتفرم نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) است و مدل داده یکپارچه (UDM) مخرب آن برای یکپارچه سازی و ردیابی 100000 چاه انتخاب شده برای راه حل های هدف خود استفاده خواهد کرد. PetroVisor به پرسنل One Nexus در انجام مهندسی پیچیده، عملیات، و تجزیه و تحلیل مالی و آماری به طور خودکار کمک می‌کند و در نتیجه کارایی عملیاتی و جنبه‌های مدیریت ریسک مدل‌های خود را بهبود می‌بخشد.

تولید هیدروکربن

پیتر برنارد، رئیس و مدیرعامل Datagration می‌گوید: ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با OneNexus کار کنیم، رویکرد آنها برای برنامه‌ریزی از کار افتادن واقعاً منحصربه‌فرد و بازی‌ساز برای صنعت ما است. OneNexus یک پیشنهاد واقعاً متمایز برای شرکت‌های O&G ایجاد کرده است که به آنها کمک می‌کند بر تولید هیدروکربن تمرکز کنند و در عین حال بار تعهد بازنشستگی دارایی را از ترازنامه خود حذف کنند.

داده‌های تجاری و راه‌حل تحلیلی

Tony Sanchez-CEO گفت: ما PetroVisor و UDM آن را انتخاب کردیم زیرا داده‌های تجاری و راه‌حل تحلیلی واقعی را ارائه می‌داد که می‌توانیم امروز از آن استفاده کنیم. توانایی OneNexus برای مقیاس‌بندی سریع بسیار مهم است و ما می‌دانیم که PetroVisor می‌تواند این کار را برای ما انجام دهد.

در چند دهه گذشته، راه‌حل‌های SaaS و BI به تیم‌ها در همسویی با KPIها کمک کرده‌اند. با این حال، برای پرداختن به مشکلات فزاینده پیچیده دهه های آینده، ابزارهای داده و فرهنگ داده ما باید سازگار شوند. PetroVisor یک رویکرد سیستماتیک برای معیارهای تجاری و KPI ایجاد می کند و در عین حال پیچیدگی و هزینه های مدیریت داده را کاهش می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *