افزایش عمر نیروگاه هسته ای Sizewell B

افزایش عمر نیروگاه هسته ای Sizewell B

به گزارش بازار نفت و گاز، وستینگهاوس عمر نیروگاه هسته ای بریتانیا را افزایش می دهد. این شرکت به شرکای صنعتی می پیوندد تا نیروگاه هسته ای Sizewell B را تا سال 2055 ادامه دهد.

افزایش طول عمر نیروگاه هسته ای

وستینگهاوس، همراه با جیکوبز و جنرال الکتریک، توسط EDF برای حمایت از کار مقدماتی افزایش عمر در نیروگاه هسته ای Sizewell B در سافولک، بریتانیا انتخاب شده است. EDF که Sizewell B را اداره می‌کند، یک برنامه عملیات بلند مدت (LTO) را با هدف افزایش طول عمر ایستگاه تا ۲۰ سال تا ۲۰۵۵ هدایت می‌کند.

تاریک چوهو، رئیس وستینگهاوس، خدمات کارخانه عملیاتی EMEA گفت: «وستینگهاوس نوآوری، تیم و ابزارهایی را به ارمغان می آورد که عملکرد Sizewell B را بهبود می بخشد و توسعه عملیاتی ایمن و مقرون به صرفه را تضمین می کند. ما بسیار مفتخریم که به Jacobs و جنرال الکتریک در این پروژه کلیدی برای افزایش طول عمر عملیاتی Sizewell B می‌پیوندیم که به نوبه خود از رشد اقتصادی و بازار کار بریتانیا حمایت می‌کند و مسیری امن برای آینده انرژی پاک فراهم می‌کند.»

ارائه منابع انرژی پاک

پل مورتون، مدیر ارشد هسته ای EDF، گفت: «نیروگاه Sizewell B یک دارایی مهم ملی است که به ارائه منابع انرژی پاک و مستقل کمک می کند. EDF فعالانه در حال بررسی یک فرصت 20 ساله تمدید عمر برای رساندن محصول به سال 2055 است. تصمیم نهایی سرمایه گذاری تا سال 2024 پیش بینی می شود.

مرحله اول این برنامه شامل تحلیل محدوده و هزینه-فایده قبل از اتخاذ تصمیم نهایی سرمایه گذاری در سال 2024 است. EDF ارزش این مرحله را 14 میلیون دلار آمریکا برای همه شرکت کنندگان تخمین می زند.

Sizewell B تنها رآکتور تجاری آب تحت فشار بریتانیا است و مدرن ترین و کار آمدترین نیروگاه در ناوگان هسته ای غیر نظامی بریتانیا است. ایستگاه‌ های هسته‌ ای بریتانیا از سال 1976 بیش از 2000 تراوات ساعت برق بدون کربن تولید کرده‌اند که برای تامین برق تمام خانه‌ های بریتانیا برای بیش از 18 سال کافی است و خروجی آنها را از انتشار 700 میلیون تن CO2 جلوگیری کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *