اولین تاسیسات ناسل و تیغه فراساحلی جهان شروع به تولید کرد

اولین تاسیسات ناسل و تیغه فراساحلی جهان شروع به تولید کرد

به گزارش بازار نفت و گاز، زیمنس گیمسا تولید خود را در لو هاور فرانسه آغاز کرد. اولین تاسیسات ناسل و تیغه فراساحلی جهان زیر یک سقف شروع به تولید کرد.

تولید دو توربین بادی

زیمنس گیمسا تولید هر دو توربین بادی مستقیم درایو دریایی ثبت شده خود و IntegralBlades ثبت اختراع خود را در مرکز تولید جدید خود در لو هاور، فرانسه آغاز کرده است. اولین تاسیسات در جهان که هم ناسل توربین بادی دریایی و هم تولید پره را زیر یک سقف در بر می گیرد، این بزرگترین پروژه صنعتی انرژی تجدیدپذیر در فرانسه است. یک مرکز نصب اختصاصی نیز در همان طرح در دست نهایی سازی است، که اجازه می دهد بار مستقیم از اجزای توربین بادی به نیروگاه های بادی فراساحلی فرانسه خارج شود.

تاسیسات لو هاور، زیمنس گیمسا را ​​به عنوان رهبر انقلاب فراساحلی، هم در فرانسه و هم در سطح جهانی، تقویت می کند. به صورت محلی در لو هاور، 500 شغل اول از 750 شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده پر شده است. انتظار می رود 250 موقعیت باقی مانده بین پایان سال 2022 و اوایل سال 2023 پر شوند.

تولید اولین قطعات نیروی باد فراساحلی

«تولید اولین قطعات نیروی باد فراساحلی ما در لو هاور برق‌آور است. این سرمایه‌گذاری به عنوان محرک اصلی داستان رشد اقتصادی در نرماندی و صنعت بادی فراساحلی فرانسه عمل می‌کند. با اولین کارخانه ناسل و تیغه دریایی در جهان زیر یک سقف، می توانیم نیروی باد را برای مشتریان خود و مردم فرانسه باز کنیم. مارک بکر، مدیرعامل واحد بازرگانی فراساحلی زیمنس گیمسا، می‌گوید: ما انرژی داریم که راه را پیش ببریم، به‌ویژه همراه با سفارش‌های محکم و قرارداد اخیر بخش فراساحلی فرانسه توسط دولت.

علاوه بر این، Siemens Gamesa و شرکای محلی UIMM Le Havre، AFPI، و AFPA یک مرکز آموزشی اختصاصی برای کارکنان جدید و شایستگی‌های ویژه باد فراساحلی جدید ایجاد کرده‌اند. این سرمایه گذاری بر روی مردم اولین مرکز آموزشی در فرانسه است که صرفاً به تولید ناسل ها و پره های توربین های بادی اختصاص یافته است، بنابراین جایگاه شهر اقیانوسی به عنوان پایتخت صنعتی انرژی باد فراساحلی در فرانسه را تأیید می کند.

تولید اولین ناسل‌ها و تیغه‌ها

اولین ناسل‌ها و تیغه‌هایی که به سمت خلیج سنت بریو و پروژه‌های Fecamp هدایت شدند، اثبات ملموسی بر قدرت تعهد به انرژی‌های تجدیدپذیر در فرانسه هستند. قرارداد بخش فراساحلی فرانسه که اخیراً توسط دولت فرانسه امضا شده است، متعهد می شود که 18 گیگاوات تا سال 2035 نصب شود و جوایزی از 2 گیگاوات در سال از سال 2025 به بعد افزایش یابد. مسیر رشد شفاف است.

ما بسیار مشتاقانه منتظر اجرای خط لوله سفارش فراساحلی فرانسه قوی خود با اجزای کارخانه هستیم. فیلیپو سیمیتان، مدیر عامل زیمنس گیمسا فرانسه می گوید: فرصت رو به رشد بازار و تعهدات عمومی، چشم انداز بلندمدت را برای همکاران جدید ما تضمین می کند.

زیمنس گیمسا تقریباً 2.5 گیگاوات ظرفیت دارد که در حال حاضر در فرانسه اعلام شده است. آنها شامل سفارشات قطعی برای پروژه 496 مگاواتی خلیج سنت بریوک، پروژه 497 مگاواتی Fecamp، پروژه 448 مگاواتی Calvados (کورسول-سور-مر سابق) و پروژه 24 مگاواتی Provence Grand Large شناور نیروی بادی دریایی هستند. قراردادهای تامین کننده ترجیحی شامل پروژه 496 مگاواتی Yeu Noirmoutier و پروژه 496 مگاواتی Dieppe le Tréport است. این پروژه‌ها در مجموع از ناسل‌های زیمنس Gamesa 7 مگاواتی و 8 مگاواتی دریایی Direct Drive و همچنین تیغه‌های B75 به طول 75 متر و تیغه‌های B81 به طول 81 متر استفاده خواهند کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *