اولین نیروگاه سیکل ترکیبی پیشرفته در ایلینویز

اولین نیروگاه سیکل ترکیبی پیشرفته در ایلینویز

به گزارش بازار نفت و گاز، J-POWER USA عملیات خود را در تاسیسات تولید جکسون در ایالات متحده آغاز کرد. تاسیسات تولید جکسون توسط Kiewit Power Constructors، تحت یک قرارداد EPC طراحی و ساخته شد و تجهیزات خط مرکزی آن توسط میتسوبیشی تامین شد.

آغاز عملیات تجاری

J-POWER USA، یکی از شرکت‌های تابعه توسعه نیروی برق مستقر در ژاپن (dba J-POWER)، آغاز عملیات تجاری در تأسیسات 1.2 گیگاواتی جکسون خود واقع در دهکده الوود، ایلینوی را اعلام کرد.

جکسون اولین نیروگاه سیکل ترکیبی پیشرفته در ایلینویز است و یکی از کم انتشارترین نیروگاه های گاز طبیعی در آمریکای شمالی است. توسط Kiewit Power Constructors، تحت قرارداد مهندسی، تدارکات و ساخت و ساز (EPC) با این شرکت طراحی و ساخته شده است. تجهیزات خط مرکزی شامل توربین‌های احتراق، توربین‌های بخار، ژنراتورها و ژنراتورهای بخار بازیابی حرارت توسط میتسوبیشی پاور آمریکا تامین می‌شد.

ارائه برق مقرون به صرفه

بیل نیوسام، رئیس و مدیر عامل شرکت میتسوبیشی پاور آمریکا گفت: “ما خوشحالیم که از تلاش‌های J-POWER USA برای ارائه برق مقرون به صرفه و قابل اعتماد با انتشار کمتر در ایلینوی با توربین‌های گازی JAC خود، که پیشروترین توربین‌های گازی با راندمان بالا در جهان هستند، حمایت می‌کنیم.”

“نسل جکسون در حال حاضر اولین دو توربین گازی M501JAC تولید شده در آمریکای شمالی را در عملیات تجاری دارد.”

انتظار می رود که جکسون به عنوان بخشی از PJM Interconnection، یک بازار برق در ایالات متحده، برق سبز را برای بیش از 1.2 میلیون خانوار تامین کند. این تاسیسات قرار است توسط NAES، ارائه دهنده خدمات مدیریت انرژی و تولید برق در مقیاس بزرگ، اداره شود.

به گفته J-POWER USA، جکسون جنریشن به طور قابل توجهی به توسعه اقتصادی جامعه محلی در طول ساخت خود کمک کرده است. این پروژه برای بیش از 1100 کارگر صنایع اتحادیه های بسیار ماهر از سیزده اتحادیه محلی، در دوره اوج ساخت، اشتغال ایجاد کرده است. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این تأسیسات با کمک پیشرفت‌های فناوری مانند جذب و جداسازی هیدروژن سبز و کربن، از انتقال انرژی پاک در آینده پشتیبانی کند.

مجموعه تولید برق

مارک کاندون، رئیس و مدیرعامل J-POWER USA گفت: “J-POWER USA بسیار مفتخر است که جکسون را به مجموعه تولید برق خود اضافه می کند.

تاسیسات تولید جکسون با تولید برق ایمن، قابل اعتماد، انعطاف‌پذیر و کارآمد که هم انتشار گازهای گلخانه‌ای و هم هزینه‌ها را برای مصرف‌کنندگان کاهش می‌دهد، به برآوردن نیازهای رو به رشد و در حال تغییر کشور به انرژی کمک می‌کند. کاهش اثرات زیست‌محیطی ما اولویت اصلی J-POWER USA است زیرا ما به کار برای آینده انرژی پاک ادامه می‌دهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *