اکتشاف و توسعه استخراج طلا در انتاریو

اکتشاف و توسعه استخراج طلا در انتاریو

به گزارش بازار نفت و گاز، اکتشاف و توسعه استخراج طلا در انتاریو. DLV Resources قراردادی را برای خرید معادن طلای دریاچه وست رد امضا می کند. RLG بر اکتشاف و توسعه طلا در منطقه طلای دریاچه قرمز شمال غربی انتاریو تمرکز دارد.

اکتشاف و توسعه طلا

DLV Resources یک توافق نامه الزام آور برای به دست آوردن تمام سهام مشترک منتشر شده و موجود در شرکت اکتشاف مواد معدنی مستقر در تورنتو وست رد لیک مینز (RLG) امضا کرده است.

همانطور که توافق شد، DLV 0.1215 سهام مشترک DLV را برای خرید هر سهم مشترک RLG منتشر خواهد کرد.

تامین مالی توسعه استخراج طلا

علاوه بر این، DLV به RLG کمک می کند تا خریداران را برای تامین مالی سهام جریانی با قیمت 0.0475 دلار برای هر سهم تامین کند. این منجر به درآمد ناخالص تا 4.6 میلیون دلار خواهد شد.

این معامله منوط به تاییدیه های نظارتی و چراغ سبز سهامداران RLG است. همچنین مشروط به تکمیل تامین مالی در 31 اوت 2022 یا قبل از آن است.

پس از تکمیل، DLV بیش از 51.9 میلیون سهام معمولی در اختیار خواهد داشت که 45.5 درصد آن در اختیار سهامداران فعلی RLG خواهد بود.

سهامداران موجود DLV 31.87 درصد سهام شرکت را در اختیار خواهند داشت، در حالی که 22.63 درصد باقی مانده با مشترکان تأمین مالی خواهد بود.

هیئت مدیره DLV همچنین شامل دو نامزد DLV، دو نامزد RLG و یک نامزد مورد توافق مشترک خواهد شد.

اکتشاف و توسعه طلا در دریاچه طلا

بر اساس وب سایت شرکت، RLG بر اکتشاف و توسعه طلا در منطقه قرمز دریاچه طلای شمال غربی انتاریو تمرکز دارد.

ملک پروژه دریاچه سرخ غربی RLG مساحتی در حدود 3100 هکتار را شامل می شود. این دارای سه معدن طلای سابق است و شامل 145 ادعای معدنکاری ثبت شده، اجاره ای و سهامی است.

این شرکت 100 درصد از سهام معدن Mount Jamie و معدن Red Summit را در اختیار دارد و 69 درصد از سهام معدن Rowan را در یک سرمایه گذاری مشترک با Evolution Mining دارد.

پس از بسته شدن معامله، سهام عادی RLG از بورس اوراق بهادار خارج می شود. سپس DLV در ردیف 2 TSX Venture Exchange به عنوان صادرکننده معدن فهرست می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *