بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات قدیمی معدن

بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات قدیمی معدن

به گزارش بازار نفت و گاز، ساخت مجدد راه را برای نوآوری هموار می کند. به دنبال آزمایش‌های موفقیت‌آمیز در چین در سراسر سال ۲۰۱۹، غول فرآیندهای معدنی Normet برنامه جدید تولید مجدد خود را در اوایل سال ۲۰۲۰ برای مشتریان جهانی خود راه‌اندازی کرد.

بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات قدیمی معدن

برنامه تبادل Normet (تولید مجدد مدولار) به مشتریان صرفه جویی قابل توجهی نسبت به جایگزینی تجهیزات و همچنین پایدار بودن و کاهش زمان خرابی ارائه می دهد. در یک سال پر از عدم اطمینان، این نمی توانست در زمان بهتری رخ دهد.

ممکن است بدیهی به نظر برسد که بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات قدیمی، ناکارآمد یا نادرست می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه شود (در واقع، خدمات بازسازی Normet حدود 30 درصد باعث صرفه‌جویی مشتریان شده است)، اما آیا اپراتورها باید نگران عملکرد خوب ماشین‌آلات و سرمایه‌گذاری در چیزی باشند. جدید؟ با برنامه بازسازی، مطمئناً اینطور نیست. Normet به قدری به فرآیند تولید مجدد اطمینان دارد که تمام بازسازی ها به عنوان جدید تأیید شده اند، از جمله تجهیزات کاملاً دوباره تولید شده با ضمانت کامل دوازده ماهه/2000 ساعته برای افزایش محافظت در برابر هزینه های غیر منتظره.

سرویس نوسازی ماشین‌آلات معدن

برای آزمایش، این برنامه در سایت‌های استخراج سخت و نامطلوب که از این سرویس بهره می‌بردند، آزمایش شد. بازسازی ها در یک مرکز Normet انجام شد، اما می توان آنها را مستقیماً در سایت استخراج مشتری نیز انجام داد. این امر شامل آوردن ابزار و پرسنل توسط Normet به یک منطقه کاری اختصاصی است، اگر سایتی در جایی قرار دارد که حمل و نقل تجهیزات دشوار، گران یا ممنوع است. در سایت های بزرگ، این ممکن است شامل یک کارگاه در فضایی باشد که توسط مشتری ارائه می شود.

بنابراین برنامه شامل چه چیزی است؟

میانگین مورد 16 هفته طول می کشد و در طی آن Normet Rental می تواند ماشین آلات جایگزین موقت را برای جلوگیری از خرابی در اختیار مشتریان قرار دهد. Normet دستگاه را جدا می‌کند و بازرسی می‌کند، هسته را سندبلاست و دوباره رنگ می‌کند، هیدرولیک و الکترونیک را جایگزین می‌کند و به‌روزرسانی‌های ممکن را توصیه می‌کند. در نهایت ماشین آلات بازسازی شده تست و تایید می شود.

ساخت مجدد نه تنها عمر کاری تجهیزات را افزایش می دهد، بلکه فرصتی را برای به روز نگه داشتن ماشین آلات از طریق نصب کنترل شده کیت های ارتقا و نوسازی فراهم می کند. عملیات همچنین می تواند ماشین آلات را با آخرین فن آوری تجهیز کند تا ایمنی و عملکرد ناوگان موجود را بدون سرمایه گذاری در تجهیزات جدید بهبود بخشد.

خدمات نوسازی برای صنعت معدن

با همه‌گیری جهانی و محدودیت‌ها و تعطیلی‌های ناشی از آن، سال 2020 یک سال چالش برانگیز برای صنعت معدن بود که فقط تقاضا برای خدمات نوسازی را افزایش داده است. در عصر عدم قطعیت، معادن تصمیمات سرمایه‌گذاری، از جمله سفارش ماشین‌های جدید را به تاخیر انداخته و محدودیت‌ها لجستیک واردات و حمل و نقل تجهیزات ضروری را به‌ویژه در مناطق دورافتاده پیچیده‌تر کرده است.

مدیر محصول خدمات جهانی Normet برای تولید مجدد، میکا نوالاینن، می گوید که از نظر برنامه های آتی، این شرکت قصد دارد حضور خود را در هند – بازاری کلیدی برای سازمان – تقویت کند و ساخت مجدد را به عنوان بخشی از قراردادهای خدمات به ازای هر ساعت در نظر بگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *