بودجه 40 میلیون دلاری برای فناوری حفاری زمین گرمایی

بودجه 40 میلیون دلاری برای فناوری حفاری زمین گرمایی

به گزارش بازار نفت و گاز، Quaise Energy بودجه 40 میلیون دلاری برای فناوری حفاری زمین گرمایی جمع آوری می کند. این شرکت قصد دارد از آخرین بودجه، که کل افزایش سرمایه خود را به 63 میلیون دلار افزایش داده است، برای معرفی سیستم‌های حفاری موج میلی‌متری که قادر به رسیدن به اعماق بین 10 تا 20 کیلومتری هستند، استفاده کند، جایی که انرژی زمین گرمایی متراکم و تقریباً نامحدود است.

فناوری جدید حفاری زمین گرمایی

Quaise Energy بودجه 40 میلیون دلاری را برای نشان دادن فناوری جدید حفاری خود برای باز کردن انرژی زمین گرمایی در مقیاس تراوات دریافت کرده است.

دور تامین مالی سری A توسط Safar Partners با مشارکت Prelude Ventures، Fine Structure Ventures، The Engine، Collaborative Fund، Nabors Energy Transition Ventures و دیگران هدایت می شود.

با آخرین بودجه، شرکت کل افزایش سرمایه خود را به 63 میلیون دلار افزایش داده است که شامل 18 میلیون دلار سرمایه اولیه و 5 میلیون دلار کمک بلاعوض است.

Quaise Energy به عنوان اسپین آف مرکز علوم و فیوژن پلاسما MIT در سال 2018 تاسیس شد.

سرعت بخشیدن به توسعه محصول

این شرکت قصد دارد از این بودجه برای سرعت بخشیدن به توسعه محصول خود و گسترش تیم های چند رشته ای خود در بوستون، هیوستون و کمبریج، انگلستان استفاده کند.

مدیر عامل شرکت Quaise Energy و یکی از بنیانگذاران کارلوس آراک گفت: «این دور تأمین مالی ما را به ارائه انرژی پاک و تجدیدپذیر پاک نزدیک می‌کند.

“فناوری ما به ما اجازه می دهد تا به انرژی در هر نقطه از جهان، در مقیاسی بسیار بیشتر از باد و خورشید دسترسی داشته باشیم، و نسل های آینده را قادر می سازد در جهانی با انرژی پاک فراوان، شکوفا شوند.”

سیستم های حفاری موج میلی متری

این شرکت قصد دارد سیستم های حفاری موج میلی متری را معرفی کند که قادر به رسیدن به اعماق بین 10 تا 20 کیلومتر هستند، جایی که انرژی زمین گرمایی متراکم و تقریبا نامحدود است.

Quaise Energy قصد دارد تا سال 2024 ماشین‌های حفاری قابل استقرار در میدان بسازد.

به گفته این شرکت، فناوری جدید حفاری برای تقویت نیروگاه های سنتی به منظور کاهش هزینه های زیرساخت استفاده خواهد شد.

همچنین انتظار می رود که فناوری حفاری استفاده از نیروی کار فعلی صنعت نفت و گاز را برای سرعت بخشیدن به حرکت به سمت صنعت انرژی پایدار امکان پذیر کند.

مدیر عامل Prelude Ventures Mark Cupta گفت: “ما در دهه های آینده به مقدار زیادی انرژی بدون کربن نیاز داریم.

Quaise Energy یکی از منابع کارآمدترین و تقریباً بی نهایت مقیاس پذیرترین راه حل ها را برای تامین انرژی سیاره ما ارائه می دهد. این مکمل کاملی برای راه‌حل‌های تجدیدپذیر فعلی ما است و به ما امکان می‌دهد در آینده‌ای نه چندان دور به انرژی پایدار دست پیدا کنیم.»

در آگوست سال گذشته، این شرکت 12 میلیون دلار کمک مالی از صنایع نابورس جمع آوری کرد تا توسعه فناوری حفاری موج میلی متری خود را تقویت کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *