تأسیسات بدون سرنشین میدان دریایی گاز

تأسیسات بدون سرنشین میدان دریایی گاز

به گزارش بازار نفت و گاز، DeNovo اولین گاز را از Zandolie تحویل می دهد. حداقل تأسیسات بدون سرنشین توسعه میدان دریایی DeNovo است که در بلوک 1 (a) در ساحل غربی ترینیداد تکمیل می شود. شرکت DeNovo Energy Limited (DeNovo)، بخشی از خانواده شرکت های Proman، تحویل اولین گاز از میدان Zandolie خود را اعلام کرد. حداقل تأسیسات بدون سرنشین توسعه میدان دریایی DeNovo است که در بلوک 1 (a) در ساحل غربی ترینیداد تکمیل می شود.

تأسیسات بدون سرنشین میدان دریایی گاز

DeNovo یک بار دیگر تعهد خود را به افزایش عرضه گاز ملی ترینیداد با توسعه ایمن و سریع ذخایر گاز حاشیه ای و سرگردان ثابت کرده است. با سرمایه گذاری 52 میلیون دلاری، Zandolie در طی 31 ماه در میان همه گیری کووید-19 تکمیل شد. تا به امروز، با حدود 371 نفر شاغل در اوج ساخت و ساز، صفر (0) حوادث زمان تلفات (LTIs) از 476،613 ساعت کار وجود داشته است.

از مجموع ساعات کار صرف شده برای تحویل پروژه، 66 درصد از ساعت های کار با محتوای محلی بود. به طور کلی، پروژه Zandolie با 56.4٪ هزینه محتوای محلی تحویل داده شد.
Zandolie یک پلت فرم تک چاهی است که از هادی پشتیبانی می کند و ظرفیت پلاک آن 40 MMSCFD است. توسعه میدانی از زیرساخت های موجود ایگوانا ایجاد می کند که ساختار جمع و جورتری را در سمت بالا ایجاد می کند که سبک تر و کارآمدتر است. صرفه جویی در فضا همچنین استفاده از فولاد را در طراحی به حداقل می رساند و امکان طراحی مدولار و استفاده بیشتر از خدمات ساخت محلی را فراهم می کند.

طراحی منابع تجدیدپذیر

ادغام پیشگامانه منابع تجدیدپذیر، Zandolie را به اولین طراحی در نوع خود در ترینیداد و توباگو تبدیل کرده است. پلت فرم 100% با انرژی تجدیدپذیر با انرژی بادی و خورشیدی نیز به طور کامل در کشور ساخته شد و تعهد DeNovo به کاهش ردپای کربن و به حداکثر رساندن استعدادها و منابع محلی را تایید کرد. این تاسیسات همچنین برای جلوگیری از لغزش متان در حمل و نقل گاز در طول فرآیند استخراج و در حرکت آن به تاسیسات فرآوری گاز در ساحل DeNovo در شهرک صنعتی Point Lisas طراحی شده است.

تکمیل ساخت سکو

ساخت سکو در محوطه ساخت محلی United Engineering Services Limited (UESL) تکمیل شد و کمپین حفاری Zandolie نیز با خیال راحت توسط Well Services Rig 110 انجام شد.

وزیر انرژی و صنایع انرژی و وزیر در دفتر نخست وزیر، آقای استوارت آر یانگ، M.P.، با افتخار از DeNovo قدردانی کرد و گفت: من بسیار خوشحالم که شاهد این نقطه عطف موفق توسط DeNovo هستم. داستان ساخت و ساز محلی و مهارت ها و همچنین پرسنل استفاده شده برای زندولی ثابت می کند که می توان آن را انجام داد. من DeNovo را تشویق می کنم که به دنبال فرصت هایی برای افزایش تولید گاز در ترینیداد و توباگو باشد و منتظر موفقیت های بیشتر شما هستم.

توسعه میدان دوم DeNovo

برایان رامسومیر، مدیر عامل DeNovo اظهار داشت: این نقطه عطف حیاتی در توسعه میدان دوم DeNovo، انگیزه تیم برای پیشرفت و یادگیری مداوم را برجسته می‌کند. ما خودمان را تحت فشار گذاشتیم تا پلت فرمی سبزتر و محلی تر ارائه دهیم. نتیجه این است که پلت فرم Zandolie یک ساخت محلی است که 100٪ از انرژی های تجدیدپذیر تغذیه می شود – و ردپای کربن عملیات ما را به حداقل می رساند. قصد ما این است که همچنان به زمین های جدید دسترسی پیدا کنیم تا به ما امکان انجام پروژه های بیشتری از این قبیل را به طور منظم بدهیم. با Zandolie، DeNovo نشان می‌دهد که صنعت انرژی آینده ما می‌تواند به صورت محلی و با ردپای کربن کمتر انجام شود – هر دو با اهداف توسعه کشور همسو هستند.

اولین عرضه گاز تجاری از Zandolie

کلاوس کرونبرگر، مدیر عامل پرومن ترینیداد و توباگو و رئیس DeNovo، گفت: اولین عرضه گاز تجاری از Zandolie یک دستاورد قابل توجه است. در میان خانواده شرکت‌های Proman، ما همیشه با نوآوری و استفاده از بهترین فناوری در کلاس خود در تاسیسات خود هدایت شده‌ایم و Zandolie نمونه‌ای از این تفکر است. تیم‌های ما در DeNovo و Proman ترینیداد و توباگو، و شرکای پیمانکار محلی ما، کار فوق‌العاده‌ای را در ارائه این تسهیلات در سطح جهانی انجام داده‌اند. ما با هم اولین موفقیت مهمی را برای ترینیداد و توباگو به دست آوردیم، که تلاش خود را برای افزایش رقابت پذیری بخش انرژی محلی، افزایش امنیت عرضه گاز کشورمان با توسعه ذخایر گاز سرگردان، و تداوم ارائه فرصت هایی برای رشد استعدادهای محلی، به نمایش گذاشتیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *