تأسیسات جدید در استخراج زباله و بازیافت و تبدیل آن به گاز طبیعی تجدیدپذیر

تأسیسات جدید در استخراج زباله

به گزارش بازار نفت و گاز، Opal Fuels عملیات تجاری خود را در تاسیسات Noble Road RNG در ایالات متحده آغاز می کند. تأسیسات جدید در استخراج و ضبط زباله و بازیافت رامپک دفن زباله نوبل جاده و تبدیل آن به گاز طبیعی تجدیدپذیر است.

تاسیسات گاز طبیعی تجدیدپذیر

اوپال سوخت عملیات تجاری خود را در تاسیسات گاز طبیعی تجدیدپذیر جاده نوبل (RNG) واقع در شیلو، اوهایو، ایالات متحده آغاز کرده است.

تأسیسات جدید در استخراج و ضبط زباله‌های زباله و بازیافت Rumpke’s Noble Road دفن زباله و تبدیل آن به RNG است.

RNG تولید شده از طریق شرکت فرعی Chesapeake Utilities که کاملا متعلق به Aspire Energy در اوهایو است ارسال خواهد شد. NextEra Energy Resources از طریق شرکت وابسته خود نیز مالک مشترک این پروژه است.

با استفاده از فناوری پیشرفته و ثبت اختراع، تأسیسات جدید گاز محل دفن زباله را از طریق حذف دی اکسید کربن و سایر اجزاء برای تصفیه بیوگاز و تولید RNG با کیفیت خط لوله، تصفیه می کند.

Aspire Energy یک خط لوله 33.1 مایلی (53.2 کیلومتری) ساخته است که برای ارسال RNG به سیستم خط لوله این شرکت استفاده می شود.

OPAL Fuels سوخت را در جایگاه‌های خود توزیع می‌کند و کامیون‌های Rumpke نیز با استفاده از RNG تولید شده در این تأسیسات سوخت خواهند گرفت.

تاسیسات ارتقای بیوگاز

مدیر عامل شرکت Opal Fuels، آدام کومورا، گفت: “ما از نزدیک با Rumpke و Aspire Energy همکاری کرده ایم تا تاسیسات ارتقای بیوگاز جاده نوبل را به واقعیت تبدیل کنیم.

ما به عنوان یک تولید کننده و تامین کننده نهایی RNG، مفتخریم که با اپراتورهای دفن زباله مانند Rumpke برای باز کردن جریان های درآمدی جدید، کاهش انتشار متان و کمک به صنعت حمل و نقل سنگین به صفر کار می کنیم. سناریوی برد-برد-برد.»

پیش بینی می شود که پروژه Noble Road حدود 6.9 میلیون گالن معادل بنزین (GGE) در سال RNG تولید کند.

این پتانسیل کاهش انتشار متان در محل دفن زباله تا 20000 تن در سال و همچنین انتشار CO2 را تا بیش از 48000 تن در سال دارد.

در دسامبر سال گذشته، Opal Fuels قراردادی را با یک شرکت خرید با هدف ویژه (SPAC) ArcLight Clean Transition Corp. II (ArcLigh) امضا کرد تا در معامله ای به ارزش 1.75 میلیارد دلار به صورت عمومی عرضه شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *