تامین بودجه راه اندازی مجدد معدن طلای چتری

تامین بودجه راه اندازی مجدد معدن طلای چتری

به گزارش بازار نفت و گاز، Kingsgate Consolidated می گوید بودجه برای راه اندازی مجدد معدن طلای Chatree در حال تامین است. Kingsgate پیش‌بینی می‌کند که اولین بخش از وجوه برای برداشت در آوریل در دسترس خواهد بود، مشروط به تکمیل شرایط خاص قبلی، از جمله نهایی کردن بررسی دقیق وام دهنده و اجرای اسناد قانونی.

تامین مالی

Kingsgate Consolidated Limited (ASX:KCN) (“Kingsgate or the Company”) با خوشحالی به شما اطلاع می دهد که صندوق مالی معدنکاری Taurus شماره 2 LP (“وام دهنده”) را موظف کرده است تا بودجه را تامین کند و یک مدت اعتبار تایید شده دریافت کرده است. ورق برای تسهیلات پل ایمن به مبلغ 15 میلیون دلار آمریکا (20 میلیون دلار استرالیا) برای حمایت از بازسازی و راه اندازی مجدد معدن طلای چتری.

تسهیلات تامین مالی

تسهیلات پل برای تامین مالی در دسترس خواهد بود:

سرمایه در گردش عمومی برای گروه Kingsgate.
هزینه‌های مرتبط با راه‌اندازی مجدد پروژه Chatree، از جمله اقلام سرب طولانی مورد نیاز برای معدن، و هزینه‌های مرتبط با استخدام پرسنل ارشد فنی سایت خارج از کشور.
برنامه های اکتشاف منطقه ای Chatree

Kingsgate پیش‌بینی می‌کند که اولین بخش از وجوه برای برداشت در آوریل در دسترس خواهد بود، مشروط به تکمیل برخی شرایط قبلی، از جمله نهایی کردن بررسی دقیق وام دهنده و اجرای اسناد قانونی.

در حالی که شرایط کامل تامین مالی محرمانه است، نرخ بهره 9٪ در سال با تسهیلات پل است که باید در ابتدای 12 ماه بازپرداخت شود یا بازپرداخت شود.

سرمایه گذاری

برای اطمینان از اینکه Kingsgate سرمایه کافی برای تأمین مالی کامل بازسازی و راه‌اندازی مجدد Chatree دارد، شرکت همچنین در حال مذاکره در مورد تسهیلات پروژه 30 میلیون دلاری (41 میلیون دلار استرالیا) با وام دهنده است.

تسهیلات پروژه برای تامین مالی Kingsgate در دسترس خواهد بود:

هزینه های سرمایه ای برای توسعه و راه اندازی مجدد پروژه، از جمله هزینه های سرمایه ای، هزینه های پروژه و توسعه که در طراحی، مهندسی، تدارکات، ساخت، توسعه و راه اندازی مجدد پروژه انجام می شود.
کارمزدها، هزینه‌ها، هزینه‌ها و سود سرمایه‌ای که به موجب تسهیلات پل یا تسهیلات پروژه تعلق می‌گیرد.
سرمایه در گردش؛ بازپرداخت تسهیلات پل.

مطالعات انجام شده

Kingsgate همچنین می تواند توصیه کند که یک مطالعه محدوده توسط یک شرکت مهندسی بین المللی تهیه شده است که بر گزینه بازسازی اولیه و راه اندازی مجدد کارخانه شماره 2 به عنوان اولویت متمرکز شده است.

برآوردهای حاصل از این مطالعه نشان می دهد که کارخانه شماره 2 می تواند ظرف 4-6 ماه از شروع نوسازی کار کند. با توجه به نهایی شدن تسهیلات پروژه، راه اندازی می تواند تکمیل شود و اولین ریختن طلا قبل از پایان این سال تقویمی محقق شود.

این گزینه در ابتدا سنگ معدن کوارتز لیز و ذخایر کم عیار را پردازش می کند تا جریان نقدی کافی برای تامین مالی بازسازی کارخانه شماره 1 ایجاد کند و Chatree را به ظرفیت عملیاتی کامل خود یعنی 5 تا 5.5 میلیون تن در سال برگرداند.

Kingsgate قادر خواهد بود جزئیات بیشتری را در مورد زمانبندی بازسازی و راه اندازی مجدد ارائه دهد زیرا کادر فنی وظایف خود را در تایلند انجام می دهند.

رئیس اجرایی Kingsgate، Ross Smyth-Kirk گفت: “دستیابی به این بودجه به شرکت این امکان را می دهد که فوراً حرکت به سمت راه اندازی مجدد معدن طلای Chatree را همانطور که توسط دولت تایلند تایید شده است، آغاز کند و این بدون کاهش سهامداران محقق شده است.”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *