تاییدیه ساخت سه تاسیسات ذخیره انرژی در کالیفرنیا

تاییدیه ساخت سه تاسیسات ذخیره انرژی در کالیفرنیا

به گزارش بازار نفت و گاز، SDG&E تاییدیه ساخت سه تاسیسات ذخیره انرژی در کالیفرنیا را دریافت کرد. این تاسیسات که قرار است در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 تکمیل شوند، قادر خواهند بود برق مورد نیاز بیش از 100000 خانه را تا چهار ساعت برآورده کنند.

ساخت سه تاسیسات ذخیره انرژی

San Diego Gas & Electric (SDG&E) توسط کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا (CPUC) مجاز به ساخت سه تاسیسات ذخیره انرژی جدید با ظرفیت ترکیبی 161MW/644MWh شده است.

به گفته SDG&E، تأسیسات جدید ظرفیت بیشتری به کالیفرنیا می‌دهد تا بتواند تقاضای انرژی بالا را در روزهای تابستان و شب‌ها پس از اتلاف انرژی خورشیدی برآورده کند.

این سه تاسیسات ذخیره انرژی جدید که قرار است در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 تکمیل شوند، قادر خواهند بود تا چهار ساعت نیاز برق بیش از 100000 خانه را برآورده کنند.

سرمایه‌گذاری در فناوری‌های پیشرفته

میگل رومرو، معاون نوآوری انرژی SDG&E گفت: «سرمایه‌گذاری در فناوری‌های پیشرفته مانند ذخیره‌سازی انرژی برای پیشبرد اهداف تهاجمی آب و هوایی ایالت و منطقه ما، از جمله رسیدن به انتشار گازهای گلخانه‌ای به صفر، با مزیت افزوده انعطاف‌پذیری بیشتر شبکه انرژی، حیاتی است.

انرژی پاک تر برای آینده

پروژه به پروژه، گام به گام، ما در حال پیشرفت به سمت یک آینده انرژی پاک تر، ایمن تر و قابل اطمینان تر هستیم. این تسهیلات برای مالکیت و بهره برداری توسط SDG&E، به بازار انرژی دولتی متصل خواهند شد. این به اپراتور سیستم مستقل کالیفرنیا (CAISO) اجازه می‌دهد تا هر زمان که لازم باشد برای متعادل کردن تقاضا و عرضه در شبکه در سراسر ایالت، توان خود را ارسال کند.

تا پایان سال جاری، SDG&E پیش بینی می کند که 145 مگاوات ذخیره سازی متصل به شبکه منطقه ای را در اختیار داشته باشد. این معادل توان مورد نیاز برای خدمت رسانی به حدود 94000 خانه برای مدت چهار ساعت است.

شرکت تابعه Sempra Energy قصد دارد عملیات تجاری یک تاسیسات ذخیره سازی باتری لیتیوم یون 20MW/80MWh را در Kearny Mesa، کالیفرنیا آغاز کند. همچنین در حال ساخت یک مرکز ذخیره سازی لیتیوم یونی با ظرفیت 40 مگاوات/160 مگاوات ساعت در فالبروک است.

سپتامبر گذشته، عملیات تجاری 30 مگاوات/120 مگاوات ساعت Top Gun Energy Storage، یک سیستم باتری لیتیوم یونی را در سن دیگو آغاز کرد. Top Gun Energy Storage ظرفیت ارائه انرژی معادل برای خدمات رسانی به 20000 مشتری مسکونی را به مدت چهار ساعت دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *