تجزیه شرکت معدنی باتری نیکل متمرکز در تانزانیا

تجزیه شرکت معدنی باتری نیکل متمرکز در تانزانیا

به گزارش بازار نفت و گاز، EcoGraf شرکت تابعه Innogy مواد باتری را تجزیه می کند. انتظار می‌رود این اقدام به نفع سهامداران EcoGraf باشد که مستقیماً با یک شرکت معدنی باتری نیکل متمرکز در تانزانیا مواجه شوند.

جداسازی عرضه عمومی اولیه

شرکت استرالیایی مواد باتری EcoGraf از برنامه های خود برای جداسازی و راه اندازی یک عرضه عمومی اولیه (IPO) زیرمجموعه مواد باتری کاتد باتری خود، Innogy، پرده برداری کرده است.

انتظار می‌رود این اقدام به نفع سهامداران این شرکت باشد که مستقیماً با یک شرکت معدنی باتری نیکل متمرکز در تانزانیا مواجه شوند. EcoGraf بر روی مواد آند باتری متنوع برای تولید محصولات گرافیتی با خلوص بالا برای باتری لیتیوم یون و ساخت پیشرفته متمرکز است.

این شرکت دارای بزرگترین بسته اکتشاف اکتشاف نیکل در تانزانیا است که در مجموع مساحت 4600 کیلومتر مربع را با 140 کیلومتر طول ضربات پیوسته پوشش می دهد. این در کمربند Karagwe-Ankole واقع شده است که میزبان پروژه Kabanga Nickel است.

این معامله سهامداران را قادر می سازد از پایگاه داده نیکل شرکت بهره مند شوند. پایگاه داده حاوی نقشه های زمین شناسی، بررسی های ژئوفیزیکی، تجزیه و تحلیل ژئوشیمیایی و داده های حفاری اکتشافی است که در 10 سال گذشته به دست آورده است.

حفظ سهام اصلی

انتظار می‌رود EcoGraf سهام اصلی خود را در Innogy حفظ کند و سهامداران خود را قادر می‌سازد تا پیشنهاد اولویت‌دار سهام جدید Innogy را دریافت کنند. این شرکت دارای یک مرکز پردازش در غرب استرالیا برای تولید محصولات گرافیت کروی برای صادرات به آسیا، اروپا و آمریکای شمالی است.

این تسهیلات از فناوری تصفیه HFfree برتر و مسئول محیط زیست استفاده می کند تا مواد آند باتری با کارایی بالا تولید شده را تسهیل کند. Innogy از تجربه عملیاتی EcoGraf و ایجاد روابط با خودروهای الکتریکی و تولید کنندگان باتری های لیتیوم یونی در تانزانیا بهره خواهد برد.

این شرکت در یک بررسی مستقل زمین‌شناسی، اهداف اکتشافی سولفید نیکل را شناسایی کرده است. علاوه بر نیکل، پروژه های فرانتیر نیز چشم انداز طلا و سایر کانی های کاتدی را نشان دادند.

این پروژه ها شامل پروژه های نیکل مرز شمالی، مرز جنوبی و نیکل مرزی غربی به همراه پروژه طلای عقاب طلایی است. علاوه بر این، IPO شامل یک پیشنهاد اولویت برای سهامداران منتخب EcoGraf و به دنبال آن یک پیشنهاد عمومی است که در آن شرکت سهامدار عمده خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *