تسریع انرژی پاک در سراسر جهان

تسریع انرژی پاک در سراسر جهان

به گزارش بازار نفت و گاز، ایالات متحده 94 میلیارد دلار بودجه عمومی جهانی را برای تسریع انرژی پاک در سراسر جهان اعلام کرد. در اولین مجمع جهانی اقدام انرژی پاک، 34 کشور و نزدیک به 400 مدیر عامل در رویداد برتر جهانی شرکت کردند که اقدامات انرژی پاک را برای تسریع تجاری‌سازی فناوری جدید و آزادسازی انتقال جهانی به انتشار خالص صفر نشان می‌داد.

تسریع انرژی پاک در سراسر جهان

ایالات متحده اولین مجمع جهانی اقدام انرژی پاک را با مجموعه ای باورنکردنی از اعلامیه های بین المللی به پایان رساند تا انتقال عادلانه به آینده انرژی پاک تر و ایمن تر را تسریع بخشد. جنیفر ام. گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده، ریاست مراسم افتتاحیه را بر عهده داشت که هزاران نفر از رهبران انرژی پاک وزرای دولت، مدیران عامل، نوآوران، جامعه مدنی، و متخصصان جوان را گرد هم آورد. این رویداد همچنین سیزدهمین وزیر انرژی پاک (CEM) و هفتمین وزیر نوآوری ماموریت (MI)، دو پلت فرم بین المللی ضروری برای همکاری در زمینه نوآوری و استقرار انرژی پاک را تشکیل داد. مجمع جهانی اقدام انرژی پاک با اعلام این خبر به پایان رسید که دوازده کشور گرد هم آمدند تا از یک هدف مالی بین المللی فراتر بروند و 94 میلیارد دلار برای پروژه های نمایش انرژی پاک اختصاص دادند.

دستیابی به اهداف جهانی آب و هوا

گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی نشان داد که برای دستیابی به اهداف جهانی آب و هوا، رهبران بین المللی باید 90 میلیارد دلار بودجه عمومی برای پروژه های نمایش انرژی پاک در مقیاس تجاری در چهار سال آینده بسیج کنند و رئیس جمهور بایدن کشورها را به چالش کشید تا به پیتسبورگ بیایند. مشارکت های خود را در راستای این هدف جهانی به اشتراک بگذارند.

سرمایه‌گذاری در نوآوری های انرژی پاک

گرانهولم، وزیر امور خارجه، گفت: سرمایه‌گذاری در نوآوری در هر مکانی استقرار را سرعت می‌بخشد و مقرون به صرفه بودن انرژی پاک را در همه جا افزایش می‌دهد. ایالات متحده مفتخر به میزبانی مجمع جهانی اقدام انرژی پاک امسال شده است و حضور در پیتسبورگ برای شاهد همکاری در سراسر اکوسیستم انرژی – رهبران جهان، صنعت، سرمایه‌گذاران و حامیان – برای برنامه‌های ملموس برای همکاری با یکدیگر در زمینه‌های بزرگ، شگفت‌انگیز بوده است. پروژه های نمایشی و نوآوری که به استقرار سریعتر انرژی پاک کمک می کند.

رویدادهای اصلی انرژی پاک

این کنفرانس سه روزه شامل رویدادهای اصلی با حضور آلمان گالوشچنکو وزیر انرژی اوکراین و رافل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، جان کری فرستاده ویژه ریاست جمهوری در امور آب و هوا، مقامات ارشد کاخ سفید، برایان دیز، مدیر شورای اقتصاد ملی، مدیر ارشد تازه منصوب شده بود. مشاور رئیس جمهور برای نوآوری و اجرای انرژی پاک، جان پودستا، و هماهنگ کننده ویژه ریاست جمهوری برای زیرساخت های جهانی و امنیت انرژی آموس هوچستاین، رئیس AFL-CIO، الیزابت شولر، فرماندار تام ولف از پنسیلوانیا و سناتور جو مانچین (D-WV) .

اطلاعیه در مجمع جهانی اقدام انرژی پاک

ایالات متحده اطلاعیه در مجمع جهانی اقدام انرژی پاک منتشر کرد که عبارتند از:

94 میلیارد دلار برای فناوری انرژی پاک: در پاسخ به چالش پرزیدنت بایدن برای بسیج 90 میلیارد دلاری بودجه عمومی تا سال 2026 برای نمایش فناوری های انرژی پاک، 16 کشور 94 میلیارد دلار به GCEAF تسلیم کردند که چهار سال زودتر از این هدف فراتر رفت و به آن دست یافتند. آژانس بین المللی انرژی ارزیابی کرد که این سطح از بودجه برای تکمیل مجموعه ای از پروژه های نمایشی در مقیاس بزرگ در این دهه مورد نیاز است تا فناوری های مورد نیاز برای دستیابی به انتشار خالص صفر تا سال 2050 به بازار عرضه شود. ایالات متحده 21.9 میلیارد دلار را برای نمایش انرژی پاک اختصاص می دهد. دولت های مشارکت کننده در این چالش عبارتند از: استرالیا، کانادا، کمیسیون اروپا، فنلاند، فرانسه، آلمان، ژاپن، هلند، نروژ، لهستان، جمهوری کره، سنگاپور، سوئد، امارات متحده عربی و بریتانیا.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *