تضمین بودجه پروژه نقره Vares در بوسنی

تضمین بودجه پروژه نقره Vares در بوسنی

به گزارش بازار نفت و گاز، آدریاتیک متالز بودجه کامل پروژه نقره Vares را در بوسنی تضمین می کند. این شرکت انتظار دارد اولین تولید را از پروژه نقره در سه ماهه دوم سال 2023 به دست آورد. آدریاتیک متالز با تامین مالی کامل پروژه Vares Silver وارد فاز جدیدی شده است.

پروژه نقره Vares در بوسنی

آدریاتیک متالز اعلام کرد که پس از امضای بسته تامین مالی 142.5 میلیون دلاری با Orion Resource Partners (بریتانیا)، پروژه نقره Vares در بوسنی و هرزگوین با مالکیت 100 درصدی آن، اکنون به طور کامل تامین مالی شده است. بسته تامین مالی شامل 120 میلیون دلار بدهی تضمین شده ارشد و 22.5 میلیون دلار جریان مس است. طبق مطالعه امکان سنجی نهایی پروژه 2021 (DFS) که توسط آدریاتیک متالز انجام شده است، پروژه نقره Vares دارای هزینه سرمایه ای 168 میلیون دلاری خواهد بود. آدریاتیک متالز انتظار دارد اولین تولید را از پروژه نقره در سه ماهه دوم سال 2023 به دست آورد.

سخن مدیر عامل آدریاتیک متالز

مدیر عامل و مدیر عامل شرکت آدریاتیک متالز، پل کرونین گفت: “آدریاتیک متالز با تامین بودجه کامل پروژه نقره ای Vares وارد مرحله جدیدی شده است.

این امر به طور قابل توجهی شرکت را از بین می برد و ما را در موقعیت قوی برای تبدیل شدن به معدنچی بعدی اروپا قرار می دهد و این قاره را با منابع محلی و فلزات استراتژیک تامین می کند. ما خوشحالیم که Orion را در هیئت مدیره داریم و معتقدیم که این یک اعتبار قوی از پتانسیل پروژه نقره ای Vares است.

طبق گفته آدریاتیک متالز، اولین برداشت از بسته بدهی با Orion Resource Partners پیش‌بینی می‌شود در سه ماهه دوم سال 2022 پس از اینکه شرکت شرایط متعارف پیش از بسته شدن مالی را برآورده کرد، انجام شود.

اکتبر گذشته، آدریاتیک متالز 102 میلیون دلار برای پروژه نقره Vares از طریق افزایش سهام سازمانی جذب کرد. Orion Resource Partners برای 50 میلیون دلار سهام در افزایش سهام سازمانی مشترک شده بود تا 9.1 درصد از سهام شرکت توسعه دهنده فلزات گرانبها و اساسی مستقر در بریتانیا را در اختیار بگیرد.

مدیر پورتفولیوی Orion Resource Partners

مایکل بارتون، مدیر پورتفولیوی Orion Resource Partners، گفت: “ما از تکمیل تامین مالی پروژه با آدریاتیک خرسندیم، که نشان دهنده اوج کار قابل توجهی از هر دو تیم مربوطه ما است.

از زمانی که برای اولین بار در سال 2018 با پروژه معرفی شدیم، تحت تأثیر پتانسیل پروژه قرار گرفتیم. ما بسیار مشتاقانه منتظر توسعه روابط کاری خود با شرکت و کمک به تحقق این پتانسیل در حین تکامل آدریاتیک هستیم.”

طرح معدن DFS 2021 آدریاتیک متالز بر استخراج بخش‌های با عیار بالای کانسار روپیس و تامین خوراک با عیار بالا برای کارخانه فرآوری Vares تمرکز دارد. آدریاتیک متالز دارای مجوزهای بهره برداری برای ذخایر زیرزمینی روپیس و کانسار روباز Veovaca است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *