تفاهم نامه عرضه محصولات زیرکن به ماریو پیلاتو

تفاهم نامه عرضه محصولات زیرکن به ماریو پیلاتو

به گزارش بازار نفت و گاز، هایپریون تفاهم نامه ای را برای برداشت زیرکن با ماریو پیلاتو امضا می کند. تفاهم نامه برای عرضه بالقوه محصولات زیرکن به ماریو پیلاتو، تامین کننده بین المللی پیشرو مواد خام برای سرامیک، شیشه و مواد نسوز، از پروژه تایتان هایپریون در تنسی، ایالات متحده.

زیرکن یک نوع کانی معدنی است که به فارسی زرگون نیز شناخته می شود.

عرضه محصولات زیرکن

Hyperion Metals Limited (ASX: HYM) خرسند است اعلام کند که یک یادداشت تفاهم غیر الزام آور (“MoU”) با Mario Pilato BLAT S.A (“Mario Pilato”) برای عرضه بالقوه محصولات زیرکن منعقد کرده است.

ماریو پیلاتو یک تامین کننده بین المللی پیشرو در مواد خام برای سرامیک، شیشه و مواد نسوز است که دفتر مرکزی آن در والنسیا، اسپانیا قرار دارد. این تفاهم نامه شروع مذاکرات یک توافقنامه تامین بین هایپریون و ماریو پیلاتو برای یک دوره اولیه پنج ساله در مورد روش قیمت گذاری توافق شده مبتنی بر بازار برای عرضه سالانه حداکثر 20000 تن محصولات زیرکن از پروژه تیتان هایپریون، تنسی را در نظر دارد. ایالات متحده آمریکا.

قیمت زیرکن

قیمت معیار زیرکن در حال حاضر بیش از 2000 دلار آمریکا در هر تن گزارش شده است (CIF، چین)، که تقریباً 40 درصد از سه ماهه اول 2021 افزایش یافته است، که ناشی از تقاضای جهانی قابل توجه، از جمله چین، و عرضه جدید محدود است. زیرکن برای کاربردهای مختلف از جمله صنایع سنتی مانند سرامیک، نسوز و ریخته گری و همچنین کاربردهای جدید از جمله در ساخت مواد افزودنی و نیمه هادی ها استفاده می شود.

پروژه Titan

Hyperion 100% در پروژه Titan دارای 11100 هکتار از تیتانیوم، مواد معدنی خاکی کمیاب و ماسه های معدنی غنی از زیرکن در تنسی، ایالات متحده آمریکا است. تخمین اولیه منابع معدنی هایپریون تأیید کرده است که پروژه تیتان یکی از بزرگترین و مهم ترین ذخایر معدنی حیاتی در ایالات متحده است، با ارزش درجای بالایی که توسط مجموعه ای از محصولات با ارزش بالا زیرکن، کانی های تیتانیوم و کمیاب سنگین و سبک حمایت می شود. عناصر زمین ماهیت کم عمق، درجه بالا و تجمیع نشده کانی سازی شنی، پتانسیل عملیات معدنی ساده مانند فشار بولدوزر را به دنبال یک فلو شیت فرآوری مواد معدنی استاندارد می دهد.

Hyperion در حال تکمیل یک مطالعه محدوده در پروژه Titan است که قرار است در ماه‌های آینده تکمیل شود و حجم عرضه زیرکن، کیفیت محصول و قیمت را به Mario Pilato اطلاع‌رسانی می‌کند.

آناستاسیوس (تاسو) آریما، مدیرعامل و مدیر عامل گفت:

ما از همکاری با ماریو پیلاتو، پیشرو در صنعت محصولات زیرکن، از جمله تولید سرامیک، برای ایجاد یک توافق نامه تامین بلندمدت از پروژه تایتان، هیجان زده هستیم.

مجموعه مواد معدنی حیاتی در مقیاس بزرگ و با کیفیت بالا در پروژه تیتان، از جمله پتانسیل تولید مقادیر قابل توجهی از زیرکن با کیفیت بالا و ارزش بالا، این فرصت را برای شرکت فراهم می کند تا در مطالعه محدوده آتی ما، اقتصاد قانع کننده ای ارائه دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *