تفسیر بازار محموله های بنزینی

تفسیر بازار محموله های بنزینی

طبق گزارشات تیم تحلیلی بازار نفت و گاز قیمت محموله های بنزین اروپایی در آخرین جلسه هفته علیرغم افزایش رزرو از منطقه کاهش یافت. لیست های حمل و نقل این هفته نشان می دهد که 328000 تن بنزین از اروپا با گزینه های تخلیه آفریقای غربی در این هفته رزرو شده است ، در حالی که در هفته گذشته فقط 111000 تن بود. اخیرا از مرکز تجارت و پالایش آمستردام-روتردام-آنتورپ (ARA) در آفریقای غربی در 30 سپتامبر 60000 تن بنزین خارج شد. این برنامه از فرم های تجاری رزرو La bohoeme در اوایل این هفته برای  انجام همان سفر که حاوی 60000 تن بنزین است، پیروی می کند. اگرچه تاریخ عزیمت کشتی در لیست قطعات گزارش نشده است.

و BP ،NNPC ، Nidas و لیتاسکو نیز کشتی هایی را با گزینه های تخلیه آفریقای غربی در طول هفته رزرو کردند. عقب ماندگی قوی در منحنی رو به جلو بنزین در شرایطی که فصلی قریب الوقوع به تولید بنزین درجه یک از ماه اکتبر منتهی می شود، احتمالا مشوقان بازار را تشویق می کند تا در صورت امکان مخازن خالی مواد درجه تابستانی را خالی کنند. در حالی که بازار آفریقای غربی یک خروجی معمولی برای مازاد اروپا است.

تغییرات بازار محموله های بنزینی

شرکت کنندگان همچنین در روز جمعه گفتند که تقاضای بنزین در منطقه در حال حاضر ناچیز است و با میزان بازیابی در سایر نقاط مطابقت دارد. پس از آن که داده های منتشر شده توسط EIA در روز چهارشنبه نشان داد که آمارهای بنزین در ساحل اقیانوس اطلس از نوامبر 2017 به پایین ترین سطح خود رسیده است ، تجهیزات خروجی از اقیانوس اطلس نیز این هفته افزایش یافته است.

کشتی هایی که تقریبا 630،000 تن بنزین بارگیری می شوند این هفته این محصول را از 550000 تن هفته گذشته به خارج از اروپا حمل می کنند. مجموع هفته ها شامل یک برنامه قابل توجه بود. گزارشات حمل و نقل نشان داد که trafigura هندی NCC را برای بارگیری 37000 تن بنزین در عملیات انتقال کشتی به کشتی در جبل الطارق در 20 سپتامبر برای یک سفر فرا اقیانوس اطلس ثابت کرد .مشخص نیست که NCC huda محموله خود را از کدام کشتی بارگیری می کند.

بر اساس این گزارش، NCC Huda در بندر جبل الطارق است و محموله شیمیایی و محموله ای را از آتن از طریق کشتی به کشتی دریافت می کند و سیگنال می دهد که محموله را در شامگاه 17 سپتامبر در جبل الطارق تخلیه می کند. در معاملات بعد از ظهر، کل انرژی دوباره به دنبال خریدار بنزین مدیترانه ای بود. ماژور بارگیری محموله را از 8 تا 12 اکتبر از تسالونیکی با قیمت 18 تن نسبت به قیمت های اکتبر ارائه داد، اما هیچ خریداری جلو نرفت. محموله خارج از روش آرگوس قرار گرفت و حق بیمه محموله های مدیترانه ای در روز ثابت ارزیابی شد.

اینستاگرام : https://www.instagram.com/iroilmarket/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *