تمدید قراردادهای تامین کنندگان نروژی

تمدید قراردادهای تامین کنندگان نروژی

به گزارش بازار نفت و گاز، Equinor قراردادهای خود را با تامین کنندگان نروژی تمدید می کند. همکاری با Aibel AS، Apply AS، Aker Solutions AS و Wood Group Norway AS به مدت سه سال تمدید شده است و به ایجاد اثرات موجی قابل توجه در سراسر کشور ادامه خواهد داد.

تمدید قراردادهای تامین کنندگان نروژی

Equinor به نمایندگی از شرکای خود، گزینه هایی به ارزش حدود 11.5 میلیارد NOK را برای قراردادهای چارچوبی برای خدمات تعمیر و نگهداری و اصلاح برای کلیه تاسیسات خشکی و دریایی اعمال می کند. همکاری با Aibel AS ،Apply AS ،Aker Solutions AS و Wood Group Norway AS به مدت سه سال تمدید شده است و به ایجاد اثرات موجی قابل توجه در سراسر کشور ادامه خواهد داد.

این قراردادها در سال 2016 امضا شد و در مواردی اعمال می شود که Equinor اپراتور یا ارائه دهنده خدمات فنی باشد.

تمدید سه ساله

اختیارات به مدت سه سال از 1 مارس 2023 اعمال می شود و همان محدوده کاری را که قبلاً توسط قرارداد تنظیم شده بود، پوشش می دهد. اینها آخرین گزینه های قراردادها خواهند بود.

“ما از ادامه همکاری خوبی که با تامین کنندگان خود داشته ایم خرسندیم. Mette H. Ottøy، افسر ارشد تدارکات، می‌گوید: با اعمال گزینه‌ها، می‌توانیم بر دانش تأمین‌کنندگان در مورد تأسیسات خود بسازیم و به سرعت مدل‌های همکاری جدید را برای دستیابی به نتایج آزمایش کنیم.

ما کاهش انتشار CO2 و هزینه ها را از طریق ساده سازی، استانداردسازی، راه حل های هوشمند و تحویل رقابتی محلی تشویق خواهیم کرد که به اثرات امواج محلی کمک می کند. هدف کلی این است که همکاری افزایش یافته ایمنی را بهبود بخشد. همچنین نتایجی را به همراه داشته باشد که به نفع هر دو طرف باشد.

هدف Equinor به حداکثر رساندن بازیابی سودآور و تا حد امکان پایدار از زمینه هایی است که ما در حال فعالیت هستیم، که نیازمند راه حل های ایمن و مقرون به صرفه برای بهره برداری از تاسیسات خشکی و دریایی است. هدف فعلی ما دستیابی به همکاری نزدیک تر با تامین کنندگان اصلی خود با هدف مشترک است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *