توقف استفاده از زغال سنگ با تمرکز بر زیرساخت های انرژی

توقف استفاده از زغال سنگ با تمرکز بر زیرساخت های انرژی

به گزارش بازار نفت و گاز، استاروود انرژی، آتلانتیک سیتی الکتریک موافقت خود را برای توقف استفاده از زغال سنگ در آخرین کارخانه زغال سنگ در نیوجرسی دریافت کردند. اصلاح PPA ها توسط سهامداران متعددی از جمله Sierra Club، 350NJ-Rockland و Environment New Jersey پشتیبانی شده است.

توقف استفاده از زغال سنگ

Logan Generating Company، LP (“Logan”) و Chambers Cogeneration Limited Partnership (“Chambers”)، شرکت هایی که متعلق به شرکت های وابسته سرمایه گذاری Starwood Energy Group Global, LLC (“Starwood Energy”)، یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی پیشرو با تمرکز بر زیرساخت های انرژی است. ، امروز اعلام کرد که هیئت خدمات عمومی NJ (“NJ BPU”) درخواست آتلانتیک سیتی الکتریک را برای اصلاح قراردادهای خرید برق (“PPA”) با لوگان و چمبرز تایید کرده است. زمانی که تمام شرایط اصلاح PPA ها برآورده شد و چنین معاملات اصلاحی بسته شد، انتظار می رود هر دو تاسیسات تولید زغال سنگ را در تاریخ 31 می 2022 یا حدود آن متوقف کنند.

اصلاح PPA ها توسط سهامداران متعددی از جمله Sierra Club، 350NJ-Rockland و Environment New Jersey پشتیبانی شده است.

هیمانشو ساکسنا، مدیرعامل استاروود انرژی گفت: «ما خرسندیم که با ایجاد راه‌حل‌های برد-برد با همتایان خود مانند ACE، تمرکز خود را بر انتقال انرژی پایدار ادامه دهیم. ما از فرصتی برای حمایت از اهداف زیست‌محیطی نیوجرسی و ACE قدردانی می‌کنیم، زیرا دو کارخانه زغال‌سنگ آخر در نیوجرسی را به‌طور دائم تعطیل کردیم و مکان را به راه‌حل‌های انرژی پاک قرن بیست و یکم، مانند ذخیره‌سازی باتری، انتقال دادیم. ما از حمایت فرماندار فیل مورفی، NJ BPU، ACE، Sierra Club، 350NJ-Rockland، Environment New Jersey و بسیاری دیگر از سهامداران قدردانی می کنیم و مشتاقانه منتظر تکمیل این نقطه عطف تاریخی برای نیوجرسی هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *