تولید اولین سنگ معدن بدون سوخت فسیلی

تولید اولین سنگ معدن بدون سوخت فسیلی

به گزارش بازار نفت و گاز، Fortescue می گوید اولین سنگ معدن وارد کارخانه فرآوری Iron Bridge شد. انتظار می‌رود این پروژه به یکی از اولین سایت‌های بدون سوخت فسیلی Fortescue تبدیل شود که با کمک سرمایه‌گذاری 6.2 میلیارد دلاری این شرکت برای کربن زدایی برای دستیابی به انتشار صفر واقعی Scope یک و دو تا سال 2030 کمک می‌کند.

اولین سنگ معدن پروژه

گروه فلزات فورتسکیو اعلام کرد که اولین سنگ معدن پروژه مگنتیت پل آهنی در منطقه پیلبارا در غرب استرالیا وارد کارخانه فرآوری شده است.

پروژه پل آهنی متعلق به FMG Magnetite (69%) و Formosa Steel IB (31%) است. FMG Magnetite یک شرکت تابعه از FMG Iron Bridge است که به نوبه خود متعلق به Fortescue Metals (88٪) و Baosteel Resources International (12٪) است.

تولید اولین سنگ معدن بدون سوخت فسیلی

انتظار می رود که معدن مگنتیت سالانه 22 میلیون تن کنسانتره مگنتیت آهن با عیار بالا 67 درصد تحویل دهد. در 145 کیلومتری جنوب پورت هدلند واقع شده است.

اولین تولید در پروژه مگنتیت پل آهنی در سه ماهه مارس 2023 انتظار می رود.

اندرو فارست، رئیس اجرایی Fortescue Metals گفت: با توجه به سابقه ما در توسعه و اجرای ایمن و موفقیت‌آمیز پروژه‌های سنگ آهن در پیلبارا، پل آهنی راه را برای عملیات مگنتیت در استرالیای غربی هدایت خواهد کرد.

این پروژه تعهد Fortescue را به ستون‌های استراتژیک ما برای سرمایه‌گذاری در پایداری بلندمدت تجارت سنگ آهن، سرمایه‌گذاری در رشد، حفظ قدرت ترازنامه و همچنین ارائه بازدهی قوی به سهامداران نشان می‌دهد.

با انتقال به یک شرکت انرژی سبز، فناوری و منابع جهانی، پل آهنی یک انتخاب واضح است که به عنوان یکی از اولین سایت‌های کربن‌زدایی شده و بدون سوخت فسیلی در نظر گرفته می‌شود، زیرا هدف خود را برای دستیابی به محدوده صفر واقعی 1 و 2 انجام می‌دهیم. انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030.

طراحی و ساخت معدن

به گفته این شرکت، بیش از 12.8 میلیون ساعت کاری برای طراحی و ساخت معدن، خطوط لوله، زیرساخت ها و روستا در پروژه پل آهنی استفاده شده است.

گفته می‌شود که پروژه مگنتیت تاکنون بیش از 3000 شغل ایجاد کرده است و انتظار می‌رود با شروع عملیات، 900 نقش تمام وقت دیگر ایجاد کند.

شرکت معدنی اعلام کرد در حال حاضر 3470 پرسنل در تاسیسات فرآوری سنگ معدن (OPF) و محدوده کاری خطوط لوله مشغول به کار هستند.

محصول مگنتیت با عیار بالا

دینو اوترانتو، مدیر عامل سنگ آهن Fortescue Metals گفت: محصول مگنتیت با عیار بالا Iron Bridge یک تمایز قابل توجه برای Fortescue است، و به رهبری تیم پروژه بسیار با تجربه، من از پیشرفت قابل توجهی که برای دستیابی به اولین خوراک سنگ معدن به دست آمده بسیار خوشحالم. کارخانه فرآوری

این پروژه ای است که در یک محیط چالش برانگیز ارائه شده است، و علیرغم یک بیماری همه گیر جهانی، فشارهای تورمی فزاینده و بازار کار فشرده، ارزش های Fortescue به خط مقدم رسیده اند و توانایی ما را برای ادامه ارائه این پروژه پیشگام نشان داده اند.

اولین تولید بدون سوخت فسیلی

انتظار می‌رود این پروژه به یکی از اولین سایت‌های بدون سوخت فسیلی Fortescue Metals تبدیل شود که با کمک سرمایه‌گذاری 6.2 میلیارد دلاری اخیراً اعلام شده برای کربن‌زدایی این شرکت برای دستیابی به انتشار صفر واقعی Scope 1 و 2 تا پایان این دهه صورت می‌گیرد.

این شرکت اعلام کرد که در مجموع 2.8 میلیارد دلار استرالیا (1.81 میلیارد دلار) کالا و خدمات از استرالیای غربی برای پروژه و عملیات پل آهنی به دست آمده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *