تولید سوخت پایدار هوانوردی در سکوی نرماندی

تولید سوخت پایدار هوانوردی

به گزارش بازار نفت و گاز، TotalEnergies شروع به تولید سوخت پایدار هوانوردی در سکوی نرماندی خود می کند. TotalEnergies همچنین SAF را در سکوی نفت خام Grandpuits خود در جنوب شرقی پاریس از سال 2024 تولید خواهد کرد.

تولید سوخت پایدار هوانوردی

پلت فرم نرماندی TotalEnergies تولید سوخت پایدار هوانوردی (SAF) را با موفقیت آغاز کرده است. این سایت جدید تکمیل کننده ظرفیت های تولید سوخت بایوجت پالایشگاه زیستی لا مد (بوش-دو-رون) و کارخانه اودال (Seine-Maritime) است.

این حرکت TotalEnergies را قادر می‌سازد تا تقاضای مشتریان خود را برآورده کند و به قوانین فرانسه پاسخ دهد، که از هواپیماها می‌خواهد از حداقل ۱٪ SAF استفاده کنند که از ۱ ژانویه ۲۰۲۲ اعمال می‌شود.

TotalEnergies همچنین SAF را در سکوی نفت خام Grandpuits خود در جنوب شرقی پاریس از سال 2024 تولید خواهد کرد.

سوخت بایوجت

تمام سوخت بایوجت که به مقصد فرودگاه‌های فرانسه است، از زباله‌ها و پسماندهایی که به‌ویژه از اقتصاد دایره‌ای تامین می‌شود، تولید خواهد شد.

با اعلام شروع تولید SAF در یک سایت جدید در فرانسه، ما به تقاضای شدید صنعت هوانوردی برای کاهش ردپای کربن پاسخ می دهیم. ما همچنین تعهد خود را برای حمایت از مشتریان با ارائه راه حل های نوآورانه برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای آنها تایید می کنیم. برنارد پیناتل، رئیس بخش پالایش و مواد شیمیایی در TotalEnergies، گفت: این تعهد کاملاً با جاه‌طلبی آب و هوای شرکت برای رسیدن به انتشار خالص صفر تا سال 2050 همراه با جامعه مطابقت دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *