تولید مجدد گرافیت در اوکراین

تولید مجدد گرافیت در اوکراین

به گزارش بازار نفت و گاز، تولید مجدد گرافیت در اوکراین شروع شده است. تولید گرافیت در Zavalievsky از سر گرفته می شود. تولید مجدداً در معدن و تأسیسات فرآوری گرافیت Zavalievsky در اوکراین آغاز شد.

تولید مجدد گرافیت در اوکراین

تولید کننده گرافیت و توسعه دهنده مواد باتری Volt Resources Limited (ASX: VRC) خوشحال است که شروع مجدد تولید در معدن و کارخانه فرآوری گرافیت Zavalievsky (“ZG”) را اعلام کند. صادرات محصولات گرافیت به اروپای مرکزی و شرقی اواخر ماه اوت آغاز خواهد شد و درآمد حاصل از فروش نیز به زودی پس از آن دریافت خواهد شد.

برنامه عملیاتی و بودجه

Volt در ماه‌های اخیر با مدیریت ZG کار کرده است تا برنامه عملیاتی و بودجه 17 ماه آینده را تا پایان سال تقویم دسامبر 2023 نهایی کند (ZG بر اساس سال تقویمی گزارش می‌دهد). بر اساس عملکرد عملیاتی گذشته و بهبود عملیات و برنامه‌ریزی، پیش‌بینی می‌شود که ZG بین 8000 تا 9000 تن محصولات گرافیتی برای سال منتهی به 30 ژوئن 2023 تولید کند. پیش‌بینی تولید محصول منحصر به فرد گرافیتی خالص با ارزش بالا ZG یک بار ارائه خواهد شد.

پیش بینی تولید گرافیت

عملیات افزایش یافته و تثبیت شده است. پیش بینی تولید شامل تدارک دو ماه از دست رفته تولید در طول ماه های زمستان به دلیل مشکل خط لوله آب و باطله است که قبلاً فاش شده بود. Volt به دنبال راه حلی برای کاهش تولید از دست رفته در ماه های زمستان است.

قیمت فروش گرافیت

قیمت فروش در حال حاضر در حال مذاکره است، اما انتظار می رود در محدوده 750 تا 850 دلار آمریکا در هر تن CIF برای محصول ریزدانه با درجه بندی 94% TGC باشد. انتظار می رود درجه بندی محصول با خلوص بالا بین 99٪ و 99.5٪ TGC به قیمت فروش بین 1500 تا 2000 دلار آمریکا در هر تن CIF دست یابد.

شروع مجدد فعالیت

شرکت پس از دوره های طولانی اختلال در حال شروع مجدد فعالیت است. افشای بیشتر در مورد هزینه های واحد و قیمت فروش در صورت نیاز و از طریق فرآیند گزارش سه ماهه ارائه خواهد شد. مدیر عامل، Trevor Matthews، گفت: به مدیریت و کارکنان Zavalievsky تبریک می گویم، که زمان و برنامه ریزی زیادی را برای شروع مجدد تولید و فروش گرافیت گذاشته اند. تعهد آنها در یک دوره سخت برجسته بوده است. Volt مشتاقانه منتظر افزایش تولید و شروع فروش به مشتریان در اروپا است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *