تکمیل تأسیسات گازی سیگنوس بریتانیا

تکمیل تأسیسات گازی سیگنوس بریتانیا

به گزارش بازار نفت و گاز، انرژی نپتون کار بر روی چاه گاز سیگنوس 10 را آغاز می کند. پس از تکمیل دهمین چاه در میدان در چهارماهه امسال، تأسیسات گازی سیگنوس قادر به تولید گاز کافی برای تقریباً 2 میلیون خانوار بریتانیا خواهد بود.

تأسیسات گازی سیگنوس

Neptune Energy امروز اعلام کرد که یک کمپین حفاری پر کردن را در میدان گازی Cygnus در جنوب دریای شمال آغاز کرده است، با این پتانسیل که گاز کافی برای گرم کردن 200000 خانه دیگر در بریتانیا را از زمستان امسال باز کند. پس از تکمیل دهمین چاه در میدان در چهارماهه امسال، تأسیسات گاز سیگنوس قادر خواهد بود گاز کافی برای تقریباً 2 میلیون خانوار بریتانیا تولید کند.

زیرساخت انرژی دریای شمال بریتانیا

Cygnus جزء مهمی از زیرساخت انرژی دریای شمال بریتانیا است و دارای یکی از کمترین شدت کربن در UKCS است، در حدود 2 کیلوگرم CO2/boe2. آلن مورهد، مدیر کشوری شرکت انرژی نپتون در بریتانیا، گفت: چاه دهم بخشی از طرح توسعه میدان سیگنوس موجود است و از تامین گاز کم کربن مورد نیاز خانواده‌های بریتانیا از زمستان امسال پشتیبانی خواهد کرد.

حمایت از امنیت انرژی بریتانیا

تولید داخلی نقش مهمی در حمایت از امنیت انرژی بریتانیا دارد و نپتون سخت تلاش کرده است تا عرضه گاز طبیعی از دارایی‌های عملیاتی خود را افزایش دهد، از جمله از Cygnus در بریتانیا و از Gjøa در نروژ، که از طریق خط لوله FLAGS به ایران صادر می‌شود. ترمینال گاز سنت فرگوس در شمال شرقی اسکاتلند.

عملیات حفاری توسط دکل جک آپ Prospector 1 Borr Drilling انجام می شود که مجهز به فناوری هایی است که انتشار کربن و نیتروژن ناشی از حفاری را تا 95٪ و انتشار ذرات را تا بیش از 85٪ کاهش می دهد. شرکای Cygnus: انرژی نپتون (اپراتور و 38.75٪)، انرژی روح (61.25٪).

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *