خدمات یکپارچه حفاری و ساخت چاه گاز شلمبرگر آرامکو عربستان

خدمات یکپارچه حفاری و ساخت چاه گاز شلمبرگر آرامکو عربستان

به گزارش بازار نفت و گاز، آرامکو عربستان پروژه حفاری گاز شلمبرگر را اعطا کرد. پروژه ساخت چاه یکپارچه از فناوری های متمایز حفاری، راه حل های دیجیتال و تخصص حوزه منطقه ای برای بهینه سازی عملکرد مشتری استفاده می کند.

چاه گاز شلمبرگر

شلمبرگر امروز یک قرارداد بزرگ توسط آرامکو سعودی برای خدمات یکپارچه حفاری و ساخت چاه در یک پروژه حفاری گاز اعلام کرد.

محدوده پروژه یکپارچه شامل دکل‌های حفاری و فناوری‌ها و خدمات، از جمله بیت‌های حفاری، اندازه‌گیری در حین حفاری (MWD) و ورود به سیستم در حین حفاری (LWD)، سیالات حفاری، سیمان‌سازی و تکمیل چاه‌ها می‌شود. Schlumberger از راه‌حل‌های دیجیتالی برای بهبود عملکرد حفاری یکپارچه استفاده می‌کند، از جمله راه‌حل DrillOps* برای تحویل چاه روی هدف که از تجزیه و تحلیل داده‌ها، سیستم‌های یادگیری و اتوماسیون برای اجرای طرح چاه دیجیتالی، بهبود کارایی، ثبات و عملکرد حفاری استفاده می‌کند.

قرارداد همکاری

تارک ریزک، رئیس MENA، Schlumberger گفت: “این قرارداد نشان دهنده ادامه همکاری مداوم با عربستان سعودی آرامکو است.” از طریق تیم‌های متعهد، فناوری متمایز، و خدمات یکپارچه حفاری و ساخت چاه، ما با آرامکو سعودی در زمینه تحویل چاه همکاری نزدیک خواهیم داشت و معیار عملکرد جدیدی را تعیین خواهیم کرد.» این جایزه نشان دهنده تایید قابل توجهی از فناوری مناسب برای حوضه و تخصص دامنه Schlumberger برای توسعه چاه گاز در منطقه است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *