خرید معدن آبراکسیس پروژه لیتیوم استرالیا

خرید معدن آبراکسیس پروژه لیتیوم استرالیا

به گزارش بازار نفت و گاز، وایت کلیف پروژه لیتیوم آبراکسیس را در منطقه پیلبارا، استرالیا خریداری می کند. White Cliff موافقت کرده است که مبلغی معادل 40000 دلار استرالیا به صورت نقدی بپردازد، سهام White Cliff را به ارزش 80000 دلار استرالیا منتشر کند، علاوه بر آن 1% حق امتیاز خالص ذوب (NSR) .

خرید معدن آبراکسیس

وایت کلیف مینرالز با خرید معدن آبراکسیس موافقت کرده است که دارای سه واحد مسکونی مجاور به مساحت 294 کیلومتر مربع (پروژه لیتیوم آبراکسیس) در منطقه پیلبارا در استرالیای غربی است. طبق شرایط برگه مدت الزام آور، کاوشگر مواد معدنی مبلغی معادل 40000 دلار استرالیا (30035 دلار) به صورت نقدی پرداخت خواهد کرد و سهام White Cliff را به ارزش 80000 دلار استرالیا منتشر خواهد کرد. همچنین شامل یک درصد حق امتیاز خالص ذوب (NSR) در منطقه پروژه است.

پروژه لیتیوم آبراکسیس در حدود 65 کیلومتری جنوب معدن لیتیوم Wodgina با زمین شناسی Tambourah Monzogranite و Elizabeth Supersuite واقع شده است. این پروژه در 170 کیلومتری جنوب پورت هدلند واقع شده است و می توان از طریق بزرگراه بزرگ شمالی، که دو سکونتگاه غربی منطقه پروژه را قطع می کند، به آن دسترسی داشت.

این پروژه در محدوده شرقی پیلبارا گرانیت-گرین استون پیلبارا کراتون قرار دارد که با مجتمع های گرانیتی بزرگ که توسط کمربندهای سنگ سبز احاطه شده اند مشخص می شود. کل منطقه برای پگماتیت های لیتیوم دار، با تپه های غلتشی ملایم پوشیده از چمن اسپینیفکس در نظر گرفته می شود، اما به طور قابل توجهی مورد بررسی قرار نگرفته است.

خرید آبراکسیس

مدیر فنی وایت کلیف، اد مید، گفت: «خرید آبراکسیس، که دارای سه کاربرد مستغلات برای لیتیوم است، مجموعه پروژه‌های لیتیوم و REE استرالیای غربی را گسترش می‌دهد. در حالی که منطقه پروژه لیتیوم آبراکسیس در معرض اکتشافات تاریخی پراکنده بوده است که عمدتاً بر قلع و طلا متمرکز شده است، اکتشافات مدرن محدودی داشته است.

شایان ذکر است، هر دو Riversgold Limited و QX Resources Limited پروژه هایی دارند که در Tambourah Monzogranite تقریباً 15 کیلومتر در شرق آبراکسیس قرار دارند. وایت کلیف گفت که دستیابی به پروژه لیتیوم آبراکسیس تکمیل کننده پروژه های لیتیوم و REE موجود در استرالیای غربی خواهد بود.

این شرکت قصد دارد یک تفسیر ماهواره‌ای از راه دور از پگماتیت‌ها را در داخل خانه و محیط اطراف انجام دهد و متعاقباً تمرین‌های نمونه‌برداری و حقیقت‌یابی زمینی برنامه‌ریزی شده است. تیم فنی آن در حال آماده سازی برای نقشه برداری میدانی و برنامه نمونه برداری در چند هفته دیگر است. ماه گذشته، White Cliff با GenX Resources وارد برگه‌ای برای مزرعه‌سازی پروژه‌های غیر هسته‌ای Coronation Dam و Ghan Well نیکل-کبالت خود در استرالیای غربی شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *