خودداری کانادا از پوشش هزینه های بیش از حد پروژه توسعه ترانس مانتین

خودداری کانادا از پوشش هزینه های بیش از حد

به گزارش بازار نفت و گاز، کانادا از پوشش هزینه های بیش از حد پروژه توسعه ترانس مانتین خودداری می کند. وزارت دارایی کانادا گفت که شرکت هلدینگ خط لوله بودجه مورد نیاز را برای تکمیل پروژه توسعه خط لوله از طریق تامین مالی شخص ثالث، چه در بازارهای بدهی عمومی و چه با موسسات مالی، دریافت خواهد کرد.

عدم سرمایه گذاری اضافی در پروژه

دولت کانادا گفت که علیرغم افزایش 70 درصدی هزینه های پروژه از 12.6 میلیارد دلار کانادا (9.9 میلیارد دلار) به 21.4 میلیارد دلار کانادا (16.82 میلیارد دلار)، دولت کانادا اعلام کرد که هیچ پول عمومی اضافی را در پروژه توسعه ترانس ماونتین سرمایه گذاری نخواهد کرد.

در حال حاضر پروژه توسعه خط لوله در نیمه دوم مرحله ساخت خود قرار دارد. این شامل دوقلوسازی خط لوله ترانس کوهستانی به طول 1150 کیلومتر بین استان های بریتیش کلمبیا و آلبرتا است.

افزایش هزینه پروژه

شرکت هلدینگ، Trans Mountain گفت که هزینه پروژه پس از بررسی کامل افزایش یافته است تا تمام پیشرفت‌ها، تغییرات، تاخیرها و تامین مالی شناخته شده را پوشش دهد. همچنین شامل تأثیرات ناشی از همه‌گیری کووید-19 و تأثیرات اولیه قابل توجه سیل در مناطق Hope، Coquihalla و Fraser Valley در بریتیش کلمبیا در نوامبر 2021 است.

در سال 2018، دولت کانادا سیستم خط لوله Trans Mountain و پروژه توسعه آن را به مبلغ 4.5 میلیارد دلار کانادا (3.5 میلیارد دلار) از Kinder Morgan Canada خریداری کرد.

شروع پروژه ترانس مانتین

ساخت و ساز پروژه گسترش کوه ترانس به طور رسمی در دسامبر 2019 آغاز شد. در آن زمان، هزینه پروژه 7.4 میلیارد دلار کانادا (5.8 میلیارد دلار) برآورد شد.

وزارت دارایی کانادا گفت که شرکت هلدینگ خط لوله بودجه اضافی مورد نیاز را برای تکمیل پروژه از طریق تامین مالی شخص ثالث، در بازارهای بدهی عمومی یا با موسسات مالی دریافت خواهد کرد.

این بخش بیان کرد: «هم BMO Capital Markets و هم TD Securities توسط دولت برای ارائه مشاوره در مورد جنبه‌های مالی پروژه متعهد شده‌اند. «تحلیل‌های آنها تأیید می‌کند که تأمین مالی عمومی برای این پروژه یک گزینه عملی است که می‌تواند به سرعت اجرا شود. آنها همچنین تایید کرده اند که این پروژه از نظر تجاری قابل دوام است.” ترانس ماونتین انتظار دارد که تکمیل مکانیکی پروژه توسعه خط لوله در سه ماهه سوم سال 2023 به دست آید.

پوشش افزایش فعالیت های ساخت و ساز

این شرکت فاش کرد که بهبود پروژه 2.3 میلیارد دلار کانادا (1.81 میلیارد دلار) اضافی هزینه خواهد داشت. این مبلغ برای پوشش افزایش فعالیت های ساخت و ساز بدون ترانشه، نصب سیستم های تشخیص نشت پیشرفته، و محدوده برنامه ریزی نشده جدید و تغییرات در مسیر خط لوله از جمله سرمایه گذاری خواهد شد.

کووید-19 و آب و هوای شدید منجر به افزایش حدود 1.4 میلیارد دلار کانادا (1.1 میلیارد دلار) در هزینه پروژه شده است.

ایان اندرسون، رئیس و مدیرعامل Trans Mountain گفت: «پیشرفتی که ما در دو سال گذشته داشته‌ایم قابل توجه است، وقتی چالش‌های پیش‌بینی نشده‌ای را که با آن مواجه بوده‌ایم از جمله همه‌گیری جهانی، آتش‌سوزی‌ها و سیل در نظر بگیرید.

ما در هر مرحله راه حل هایی پیدا کرده ایم و پاسخ داده ایم. در نتیجه، پروژه با بهبود قابل توجه ایمنی و مدیریت زیست محیطی، و با تعهد عمیق برای اطمینان از ساخت این پروژه به روش صحیح، در حال پیشرفت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *