دانلود نشریه پلتس خلیج فارس

,
دانلود نشریه پلتس خلیج فارس

دانلود رایگان نشریه پلتس خلیج فارس:

نشریه پلتس یکی از نشریه های معتبر بین المللی است که حاوی گزارشات فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی است. یکی از اصلی ترین منابع ارزیابی بازار روزانه که معمولا داده های قیمت آن به عنوان شاخص انجام معاملات جهانی در حوزه نفت خام و فرآورده های نفتی مد نظر قرار می گیرد، پلتس (Platts) نام دارد و از طریق جمع آوری اطلاعات بازار و مبادلات صورت گرفته اقدام به انتشار روزانه قیمت نفت و فرآورده ها به صورت آتی (Future Commodities) می نماید.

 قیمت نشریه پلتس بسیار گران است، از این رو ما برای مخاطبین خود امکان دانلود نشریه پلتس خلیج فارس را به صورت رایگان فراهم کرده ایم. شما می توانید با دانلود نشریه پلتس خلیج فارس و مطالعه این نشریه از جدید ترین اخبار و قیمت های بازار نفت، گاز و پتروشیمی اطلاع حاصل کنید.

نشریه پلتس خلیج فارس

بازار نفت و گاز جهت حمایت از مخاطبین خود مجله و نشریه پلتس Platts (قیمت فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی) و دیگر نشریه های معتبر و بین المللی را به رایگان به اشتراک می گذارد. شما می توانید لینک جدید ترین شماره این نشریه را از این برگه دریافت کنید.

علاقه مندان می توانند با عضویت در کانال تلگرام ما از اخبار روز صنعت نفت مطلع شوند.

دانلود نشریه پلتس خلیج فارس

جهت دانلود انواع نشریه پلتس وارد لینک زیر شوید.

https://www.dropbox.com/sh/o5ranu72pf5a1oe/AAC6_cOItDFU-KPLqDm3pfOZa?dl=0

با عضویت در اخبار و مجله ICIS ، شما همچنان مجله را دریافت خواهید کرد.

مجله پلتس

درباره نشریه Platts

یکی از مهمترین ترین منابع ارزیابی بازار روزانه، داده های مجله پلتس است که معمولا داده های قیمت آن به عنوان شاخص انجام معاملات جهانی در حوزه نفت خام و فراورده های نفتی مدنظر قرار می گیرد. پلتس یک نشریه اینترنتی بسیار قدرتمند است که دفاتر و مراکز پایش بازار روزانه آن در سراسر جهان گسترده است و از طریق جمع آوری اطلاعات بازار و مبادلات صورت گرفته اقدام به انتشار روزانه قیمت نفت و فراورده ها به صورت آتی (Future Commodities) می نماید.

نشریه-پلتس

نشریه-پلتس

قیمت پلتس (Platts Price)

با توجه به تغییرات نرخ محصولات پالایشگاهی و لزوم دسترسی به قیمت های اعلامی پلتس، شرکت MPCI ساز و کاری را ایجاد کرده است که تمامی فعالان بخش بازرگانی محصولات پالایشگاهی بتوانند به قیمت پلتس دسترسی داشته باشند. شما عزیزان می توانید مجله پلتس را به رایگان دانلود کنید. در سایت بازار نفت و گاز این امکان برای شما فراهم شده است.

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *