گزارش پلتس- دریافت گزارش های نشریه پلتس

,
گزارش پلتس/ دریافت گزارش های نشریه پلتس

گزارش پلتس درباره بررسی قیمت های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است. این مجله تحلیل های بسیار کاربردی را برای تجار دارد. دریافت گزارش های نشریه پلتس یکی از نیاز های اساسی فعالین حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است.

این نشریه ارزشمند و البته گران قیمت گزارش ها و اخبار نفت، گاز و پتروشیمی را پوشش می دهد و دید بسیار مناسبی به مخاطبین خود در این خصوص می دهد. بازار نفت و گاز جهت حمایت از مخاطبین خود مجله و نشریه پلتس Platts (که شامل قیمت فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی) و دیگر نشریه های معتبر و بین المللی را به رایگان به اشتراک می گذارد. شما می توانید لینک جدید ترین شماره این نشریه را از این صفحه دریافت کنید.

گزارش پلتس

پلتس از مجله های بسیار معروف و کارآمد در حوزه نفت و انرژی است که به صورت تخصصی درباره این بازار فعالیت می کند. اخبار، رویداد ها و بررسی بازار و پیش بینی آینده آن به تجار و بازرگانان کمک می کند تا نگرش بهتری نسبت به موقعیت بازار داشته باشند.

دریافت گزارشهای نشریه پلتس

برای دریافت گزارش های مجله پلتس می توانید از سایت بازار نفت گاز و پتروشیمی اقدام کنید. ما این نشریه گران قیمت و ارزشمند را به رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

علاقه مندان میتوانند با عضویت در کانال تلگرام ما از دیگر اطلاعات استفاده نمایند.

دانلود مجله پلتس (Platts)

جهت دانلود نشریه پلتس وارد لینک زیر شوید.

https://www.dropbox.com/sh/o5ranu72pf5a1oe/AAC6_cOItDFU-KPLqDm3pfOZa?dl=0

با عضویت در اخبار و مجله ICIS، شما مجله را دریافت خواهید کرد.

دسترسی به گزارش های S&P Platts

برخی از گزارش های محصولات Platts را در ادامه مشاهده می کنید.

OIL

Real-Time News & Market Alerts

  1. Platts Feedstock Add-on (PGF)
  2. Platts Global Alert (PGA)
  3. Platts LPG Add-on (PGL)
  4. Platts Petroleum News (PPN)

Market Reports

  1. Asia Pacific Arab Gulf Marketscan
  2. Crude Oil Marketwire
  3. European Marketscan
  4. Latin American Wire
  5. LPGaswire
  6. North American Crude & Products Scan
  7. Oilgram News
  8. Oilgram Price Report
  9. US Marketscan
  10. World Crude Table

فروش نشریه پلتس

با توجه به تغییرات قیمت محصولات پالایشگاهی و لزوم دسترسی بروز به قیمت های اعلامی Platts، بازار نفت و گاز اقدام به فروش ماهیانه این گزارشات کرده است. به این ترتیب که فایل PDF محصولات Platts در ابتدای صبح برای مشترکین ارسال می شود. به این طریق تمامی فعالان بخش بازرگانی محصولات پالایشگاهی میتوانند دسترسی به قیمت محصولات را داشته باشند.

درباره نشریه Platts

یکی از مهم ترین ترین منابع ارزیابی بازار روزانه داده های مجله پلتس است که معمولا داده های قیمت آن به عنوان شاخص انجام معاملات جهانی در حوزه نفت خام و فرآورده های نفتی مد نظر قرار می گیرد. پلتس یک نشریه اینترنتی بسیار قدرتمند است که دفاتر و مراکز پایش بازار روزانه آن در سراسر جهان گسترده است و از طریق جمع آوری اطلاعات بازار و مبادلات صورت گرفته اقدام به انتشار روزانه قیمت نفت و فرآورده ها به صورت آتی (Future Commodities) می نماید.

قیمت پلتس (Platts Price)

با توجه به تغییرات نرخ محصولات پالایشگاهی و لزوم دسترسی به قیمت های اعلامی پلتس، شرکت MPCI ساز و کاری را ایجاد کرده است که تمامی فعالان بخش بازرگانی محصولات پالایشگاهی بتوانند دسترسی به قیمت پلتس داشته باشند. شما می توانید مجله پلتس را به رایگان دانلود کنید. در سایت بازار نفت و گاز این امکان برای شما فراهم شده است.

گزارش های نشریه پلتس

گزارش های پلتس به واسطه یک نشریه اینترنتی بسیار قدرتمند با دفاتر و مراکز نظارت بر بازار روزانه در سراسر جهان به دست می آید. مجموعه پلتس با جمع آوری اطلاعات بازار و مبادلات، قیمت روز نفت و فرآورده ها را در آینده (Future Commodities) به صورت گزارش های دقیق به همراه تحلیل های بسیار مفید منتشر می کند. مجموعه نشریه پلتس در سال 1909 توسط فردی به نام وارن سی پلت در کلیولند، اوهایو آغاز به کار کرد. امروزه پلتس به یک ابزار قدرتمند برای تجار تبدیل شده است. دانلود گزارش های نشریه پلتس خلیج فارس می تواند به بازرگانان در تجارت کمک های بسیاری کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *