ذخیره سازی انرژی هوای فشرده پیشرفته هیدروستور

ذخیره سازی انرژی هوای فشرده پیشرفته هیدروستور

به گزارش بازار نفت و گاز، Hydrostor Kiewit برای پیشبرد مطالعات تغذیه 500 مگاواتی Willow Rock انتخاب می شود. انتخاب Kiewit گامی کلیدی در توسعه فناوری ذخیره سازی انرژی هوای فشرده پیشرفته هیدروستور (A-CAES) در آمریکای شمالی خواهد بود.

توسعه فناوری ذخیره سازی

توسعه‌دهنده تأسیسات ذخیره‌سازی انرژی Hydrostor، گروه مهندسی Kiewit را برای پیشبرد مطالعات مهندسی و طراحی Front End (FEED) برای مرکز ذخیره‌سازی انرژی ویلو راک 500 مگاواتی در کالیفرنیا، ایالات متحده انتخاب کرده است. به گفته این شرکت، این حرکت گامی کلیدی در توسعه فناوری ذخیره‌سازی انرژی هوای فشرده پیشرفته هیدروستور (A-CAES) در آمریکای شمالی خواهد بود.

همکاری با تیم‌های مهندسی و ساختمانی

کرتیس ون والگهم، مدیرعامل هیدروستور گفت: «هیدروستور همچنان به نقاط عطف مهم در ویلو راک می‌رسد و ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم‌های مهندسی و ساختمانی در کلاس جهانی در Kiewit برای پیشبرد این پروژه حیاتی انرژی پاک هستیم.»

ویلو راک که در شهرستان کرن شرقی واقع شده است یک پروژه A-CAES است که حداکثر 500 مگاوات ظرفیت الکتریکی جدید را فراهم می کند. این انرژی مازاد پروژه های خورشیدی و بادی کالیفرنیا را ذخیره می کند و آن را در زمان تقاضای بالا تامین می کند.

این پروژه به گونه ای طراحی شده است که نیازهای انرژی تا 400000 خانه را در مدت هشت ساعت برآورده کند. انتظار می رود در طول دوره اوج ساخت و ساز، Willow Rock حدود 800 شغل ایجاد کند.

مشارکت در انتقال انرژی پاک

کوین نیدهام، رئیس مهندسان برق Kiewit، گفت: Kiewit به مشارکت در انتقال انرژی پاک متعهد است و می‌پذیرد که راه‌حل‌های LDES مانند A-CAES جزء حیاتی نوسازی شبکه هستند. ما مشتاقانه منتظر شروع کار بر روی صخره ویلو هستیم که پتانسیل کاهش انتشار قابل توجه و ارائه یک منبع انرژی قابل اعتماد و پایدار برای چندین دهه را دارد.

VanWalleghem افزود: تیم های جهانی ما راه را برای دستیابی به اهداف تهاجمی خالص صفر هموار می کنند. Willow Rock می‌تواند در طول عمر پروژه بیش از 50 سال خود، هر سال معادل 120000 خودرو را از جاده‌ها حذف کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *