ساخت بزرگترین کارخانه هیدروژن تجدیدپذیر اروپا

ساخت بزرگترین کارخانه هیدروژن تجدیدپذیر اروپا

به گزارش بازار نفت و گاز، یوکوگاوا به عنوان MAC برای ساخت بزرگترین کارخانه هیدروژن تجدیدپذیر اروپا انتخاب شد. نیروگاه هلند هیدروژن I با استفاده از برق از یک مزرعه بادی فراساحلی هیدروژن تجدیدپذیر تولید خواهد کرد و پس از راه اندازی در سال 2025 بزرگترین نیروگاه هیدروژن تجدیدپذیر اروپا خواهد بود.

ساخت بزرگترین کارخانه هیدروژن تجدیدپذیر اروپا

شرکت Yokogawa Electric Corporation (TOKYO: 6841) امروز اعلام کرد که توسط Shell Plc به عنوان پیمانکار اصلی اتوماسیون (MAC) برای ساخت کارخانه هلند هیدروژن I خود در بندر روتردام هلند انتخاب شده است.

تولید نیروگاه هلند هیدروژن

نیروگاه هلند هیدروژن I با استفاده از برق از یک مزرعه بادی فراساحلی هیدروژن تجدیدپذیر تولید خواهد کرد و پس از راه اندازی در سال 2025 بزرگترین نیروگاه هیدروژن تجدیدپذیر اروپا خواهد بود. یوکوگاوا در نقش خود به عنوان MAC، با یکپارچه سازی دقیق سیستم ها و تجهیزات خود، عملیات در این نیروگاه را بهینه خواهد کرد.

کارخانه هلند هیدروژن I

کارخانه هلند هیدروژن I یک الکترولیز 200 مگاواتی (MW) خواهد داشت که تا 60000 کیلوگرم هیدروژن سبز در روز تولید می کند. هیدروژن سبز تولید شده در این کارخانه از طریق یک خط لوله به پارک انرژی و مواد شیمیایی شل در روتردام منتقل می‌شود، جایی که جایگزین مقداری از هیدروژن خاکستری مورد استفاده در پالایشگاه می‌شود و تا حدی تولید محصولات انرژی این کارخانه مانند بنزین، دیزل و جت را کربن زدایی می‌کند.

زنجیره تامین هیدروژن

کوجی ناکائوکا، نایب رئیس یوکوگاوا و رئیس ستاد تجارت انرژی و پایداری شرکت و ستاد فروش جهانی، گفت: شرکت ما قصد دارد نقشی پیشرو در دستیابی به جهانی ایفا کند که در آن سیستم ها از نزدیک یکپارچه شده باشند، بر اساس سیستم ها ( SoS). در زنجیره تامین هیدروژن، سیستم‌های جداگانه‌ای برای عملکردهایی مانند تولید، حمل و نقل خط لوله، ذخیره‌سازی و عرضه وجود دارد که هر یک متعلق به یک نهاد متفاوت است. یوکوگاوا از طریق مشارکت در پروژه‌هایی که به مشتریان ما کمک می‌کند در استراتژی‌های کربن‌زدایی خود پیشرفت کنند و به شرکت‌هایشان ارزش بیافزایند، به کار خود برای تحقق یک جامعه پایدار ادامه خواهد داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *