ساخت و بسیج بارج جرثقیل شناور

ساخت و بسیج بارج جرثقیل شناور

به گزارش بازار نفت و گاز، مترو ماینینگ FID را به توسعه معدن بوکسیت هیلز در استرالیا می رساند. این توسعه شامل ساخت و بسیج دومین بارج جرثقیل شناور (FCB)، ارتقاء امکانات غربالگری، انتقال و بارگیری بارج، و افزایش ناوگان حمل و نقل فعلی و انتقال است.

تصمیم نهایی سرمایه گذاری

مترو ماینینگ تصمیم نهایی سرمایه گذاری (FID) را برای افزایش ظرفیت معدن بوکسیت هیلز خود در کوئینزلند استرالیا از چهار میلیون تن متریک مرطوب (MWMT) در سال به 7MWMT در سال گرفته است.

این شرکت کل مخارج سرمایه ای برای توسعه را 28.3 میلیون دلار استرالیا (19.5 میلیون دلار) تخمین می زند. این شرکت در نظر دارد توسعه را از ترکیبی از جریان نقدی داخلی و منابع خارجی تأمین مالی کند.

توسعه پروژه

کارهای تحت پروژه توسعه شامل ساخت و بسیج دومین بارج جرثقیل شناور (FCB) به رودخانه اسکاردون است. انتظار می‌رود که بارج جدید با FCB موجود ترکیب شود، شرکت را قادر می‌سازد تا بیش از ظرفیت 7MWMT مورد نظر در سال بارگیری کند.

این کارها همچنین شامل بهینه سازی و ارتقاء امکانات غربالگری موجود، حمل و نقل و بارگیری بارج، و افزایش ناوگان حمل و نقل و جابجایی فعلی است. این گسترش نیازی به تاییدیه‌های سنتی مالک، محیطی یا نظارتی ندارد، زیرا این شرکت قبلاً مجوز استخراج تا 10 مگاوات در سال را تضمین کرده است.

امضای قرارداد همکاری

این شرکت با گروه آلومینیوم Xinfa برای 5MWMT در سال 2023 و برای 6MWMT در سال 2024 قرارداد دیگری را امضا کرده است. Simon Wensley مدیر عامل و مدیر اجرایی Metro Mining گفت: “توسعه به 7MWMT در هر واحد زمانی کاملاً مناسب است تا به شرایط بازار بوکسیت پاسخ دهد که انتظار می رود در چند سال آینده بسیار قوی باشد. “مزایای مقیاس به این معنی است که بازده مالی آتی قابل توجه است و من از گرین استون و لمبهیل برای حمایت آنها برای حرکت فوری برای تسریع در اجرا تشکر می کنم.”

امکان سنجی قطعی

مطالعه امکان سنجی قطعی (DFS)، که با نرخ تولید 6MWMT در هر سال در طول عمر معدن 15 ساله اجرا می شود، تخمین زده می شود که بازدهی قوی با NPV 372 میلیون دلاری ارائه دهد. این شرکت تأیید می کند که تاریخ وام تسهیلات زیرساختی شمال استرالیا (NAIF) تا 31 دسامبر امسال تمدید شده است.

تعامل با شرکت مشاوره

Metro Mining با شرکت مشاوره بوتیک استرالیایی ICA Partners برای مدیریت بودجه بدهی برای توسعه با NAIF و تامین مالی مجدد بدهی فعلی کار می کند. این یک تعامل اولیه با تامین کنندگان مالی مختلف بدهی بالقوه داشته است و هدف آن این است که این بحث ها را در سه ماهه سوم پیش ببرد و در سه ماهه چهارم امسال به پایان مالی برسد. ونسلی افزود: NAIF شریک ایده‌آلی برای مترو برای کمک به تأمین سرمایه توسعه با توجه به موقعیت معدن و عمر طولانی آن است. مترو ارتباط عمیقی با کوئینزلند دور شمالی دارد و 31 درصد از نیروی کار بومی هستند. علاوه بر این، مترو حجم قابل توجهی از تجارت با شرکت های واقع در کوئینزلند شمال دور انجام می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *