ساخت کارخانه فرآوری گاز طبیعی خشکی

ساخت کارخانه فرآوری گاز طبیعی خشکی

به گزارش بازار نفت و گاز، Saipem سه قرارداد جدید EPC در آنگولا به مبلغ کل حدود 900 میلیون دلار منعقد شد. سایپم با ارزش کلی حدود 900 میلیون دلار، مهندسی، تهیه و ساخت، از جمله کمک به اتصال و راه اندازی، سکوی Quiluma و کارخانه فرآوری گاز طبیعی خشکی مربوطه فانگولا را بر عهده دارد.

کارخانه فرآوری گاز طبیعی خشکی

سایپم سه قرارداد جدید (یکی در خشکی و دو فراساحلی) توسط کنسرسیوم گاز جدید متشکل از دو شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت Azule Energy (Eni Angola Exploration B.V. و BP Exploration (Angola) Limited)، Sonangol P&P، Chevron، TotalEnergies، منعقد کرده است. فعالیت های مهندسی، تدارکات و ساخت و ساز (EPC) مربوط به پروژه توسعه میدان های Quiluma و Maboqueiro در سواحل شمال غربی آنگولا.

مهندسی، تهیه و ساخت

سایپم با ارزش کلی حدود 900 میلیون دلار، مهندسی، تهیه و ساخت، از جمله کمک به اتصال و راه اندازی، سکوی Quiluma و کارخانه فرآوری گاز طبیعی خشکی مربوطه را بر عهده دارد. این امر مؤید اعتماد مشتریان به سایپم برای اجرای پروژه های پیچیده هم از نظر فناوری و هم از نظر لجستیکی است که مطابق با محتوای محلی و با بالاترین استانداردهای پایداری زیست محیطی انجام می شود. به طور خاص، این اولین پروژه ای است که در آنگولا مربوط به یک میدان “گاز غیر مرتبط” انجام می شود.

مشارکت در طرح‌های توسعه

مشارکت در طرح‌های توسعه مذکور در “حوضه کنگوی پایین” که حجم گاز اضافی را برای کارخانه LNG آنگولا برای بازار بین‌المللی و داخلی فراهم می‌کند، موقعیت استراتژیک سایپم را در غرب آفریقا و در آنگولا، جایی که شرکت در آن کار می‌کرده است، تثبیت می‌کند. برای بیش از 40 سال

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *