سرمایه گذاری برای معدن روی Kipushi در جمهوری دموکراتیک کنگو

سرمایه گذاری برای معدن روی

به گزارش بازار نفت و گاز، Ivanhoe Mines، Gécamines برای توسعه مجدد معدن روی Kipushi در جمهوری دموکراتیک کنگو. معدن کیپوشی که از سال 1993 تحت مراقبت و نگهداری بوده است، اکنون با هزینه سرمایه پیش از تولید تخمینی 382 میلیون دلار، با تمرکز اولیه بر روی ذخایر بزرگ روی، بازسازی خواهد شد.

سرمایه گذاری برای معدن روی

Ivanhoe Mines و Gécamines برای ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک جدید (JV) با هدف بازگرداندن معدن روی Kipushi در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) به تولید تجاری موافقت کردند. معدن زیرزمینی از سال 1993 به دلیل ترکیبی از عوامل اقتصادی و سیاسی تحت مراقبت و نگهداری بوده است.

اکنون با هزینه سرمایه پیش‌تولید 382 میلیون دلار بازسازی می‌شود. توسعه مجدد شامل ساخت و ساز به مدت دو سال خواهد بود و از زیرساخت های سطحی و زیرزمینی موجود استفاده خواهد کرد. بر اساس یک مطالعه امکان سنجی جدید، عمر معدن کیپوشی 14 سال خواهد بود.

پروژه کیپوشی

استخراج اولیه در پروژه کیپوشی بر روی منطقه بزرگ روی متمرکز خواهد شد. این پروژه مستلزم توسعه یک معدن زیرزمینی و متمرکز 800 کیلو تن در سال است. طبق اعلام Ivanhoe Mines، پروژه Kipushi بالاترین عیار معدن بزرگ روی در جهان خواهد بود. این معدن در پنج سال اول تولید دارای عیار متوسط ​​36.4 درصد روی خواهد بود.

توافقنامه جدید

Ivanhoe Mines گفت که توافقنامه جدید شرایط تجاری را مشخص می کند که اساس توافق JV جدید برای ایجاد چارچوبی برای بهره برداری از معدن روی کیپوشی خواهد بود. این شرکت گفت که JV منوط به امضای اسناد قطعی است.

رئیس مشترک اجرایی معادن ایوانهو

رابرت فریدلند، رئیس مشترک اجرایی معادن ایوانهو گفت: «توافق جدید اکنون به ما این امکان را می‌دهد که به طور مسئولانه، کارآمد و سریع Kipushi را به یک تولیدکننده روی با عیار بالا، با پتانسیل فوق‌العاده برای یافتن منابع روی، مس، ژرمانیوم و نقره بیشتر تبدیل کنیم. راه را برای تحقق وعده خود مبنی بر مزایای قابل توجه، طولانی مدت، اقتصادی و اجتماعی برای مردم کنگو هموار می کند.» معدن مس، روی، ژرمانیوم و نقره کیپوشی در 30 کیلومتری جنوب غربی لوبوباشی و کمتر از 1 کیلومتری مرز زامبیا واقع شده است.

برای یک دوره 69 ساله از سال 1924 و 1993، معدن کیپوشی در مجموع 6.6 میلیون تن روی و چهار میلیون تن مس از 60 میلیون تن سنگ معدن 11 درصد روی و نزدیک به 7 درصد مس تولید کرد. علاوه بر این، این معدن 278 تن ژرمانیوم و 12673 تن سرب بین سال‌های 1956 تا 1978 تولید کرد.

در سال 2011، Ivanhoe Mines 68 درصد از سهام معدن روی Kipushi را به دست آورد. 32 درصد باقی مانده متعلق به Gécamines است که یک شرکت معدنی دولتی در جمهوری دموکراتیک کنگو است.

کمپین‌های حفاری

به دنبال کمپین‌های حفاری، Ivanhoe Mines منابع معدنی غنی از روی معدن کیپوشی را ارتقا داده و گسترش داده است تا حدود 11.78 میلیون تن با عیار 35.34 درصد روی، 0.8 درصد مس، 23 گرم در تن (گرم در تن) نقره و 64 گرم. تی ژرمانیوم

مدیر عامل Gécamines Bester-Hilaire Ntambwe Ngoy Kabongo گفت: “ما به توانایی های فنی و مالی Ivanhoe Mines برای بهره برداری از Big Zinc اطمینان داریم و اعتماد داریم که می توانیم به طور مشترک پروژه را به شیوه ای پایدار، مسئولانه و ارزش افزوده برای ذینفعان توسعه دهیم. به عنوان جوامع همسایه Gécamines در آن فرصتی برای بهره برداری بهتر از روی بزرگ، توسعه بافت اقتصادی یکپارچه و تعبیه مهارت ها در استان Haut-Katanga می بیند. در می 2021، Ivanhoe Mines تولید کنسانتره مس را از معدن Kamoa-Kakula در جمهوری دموکراتیک کنگو آغاز کرده بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *