سرمایه گذاری 2.91 میلیارد دلاری برای تولید و بازیافت باتری

سرمایه گذاری 2.91 میلیارد دلاری برای تولید و بازیافت باتری

به گزارش بازار نفت و گاز، ایالات متحده بودجه 2.9 میلیارد دلاری برای تولید و بازیافت باتری ارائه می دهد. بودجه ای که تحت قانون زیرساخت دو حزبی ارائه می شود با هدف تقویت زنجیره تامین باتری های پیشرفته برای وسایل نقلیه و انرژی ایالات متحده است.

سرمایه گذاری تولید و بازیافت باتری

دولت بایدن از سرمایه گذاری 2.91 میلیارد دلاری برای تامین مالی پروژه هایی خبر داده است که تولید و بازیافت باتری داخلی را تقویت می کند تا از افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) و ذخیره انرژی حمایت کند.

در این رابطه، وزارت انرژی (DOE) دو اخطاریه مبنی بر ارائه بودجه برای افزایش تولید باتری‌های پیشرفته که برای صنایع انرژی پاک در آینده به سرعت در حال ظهور هستند، صادر کرده است.

بودجه از طریق قانون زیرساخت دو حزبی برای حمایت از پالایش و تولید مواد باتری، تولید سلول و بسته باتری و بازیافت باتری ها در دسترس خواهد بود.

DOE انتظار دارد این بودجه در ماه های آینده برای کمک به ایالات متحده در تولید باتری ها و مواد مورد استفاده برای ساخت آنها ارائه شود. به گفته این وزارتخانه، این امر به تقویت استقلال انرژی، رقابت اقتصادی و امنیت ملی کمک خواهد کرد.

تقویت زنجیره تامین باتری

بر اساس قانون زیرساخت دو حزبی، حدود 7 میلیارد دلار برای تقویت زنجیره تامین باتری کشور اختصاص داده شده است. این شامل تولید و بازیافت مواد معدنی حیاتی بدون نیاز به استخراج یا استخراج جدید و تامین مواد مورد نیاز برای تولید داخلی است.

جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده، گفت: «از آنجایی که محبوبیت خودروهای الکتریکی و کامیون‌ها در ایالات متحده و سراسر جهان همچنان در حال افزایش است، ما باید از فرصت ساخت باتری‌های پیشرفته – قلب این صنعت رو به رشد – در خانه استفاده کنیم.

“با بودجه قانون زیرساخت دو حزبی، ما ایجاد یک زنجیره تامین باتری پر رونق در ایالات متحده را ممکن می کنیم.”

حمایت از شرکت‌های داخلی

اولین اطلاعیه از قصد DOE با هدف حمایت از شرکت‌هایی است که تأسیسات داخلی جدید، مقاوم‌سازی شده و توسعه‌یافته را برای بازیافت باتری‌ها و همچنین تولید مواد مورد نیاز برای ساخت باتری‌ها، اجزای سلول‌ها و تولید باتری‌ها راه‌اندازی کرده‌اند.

طبق اعلامیه دوم، این بودجه از تحقیق و توسعه، نمایش کاربردهای عمر دوم برای باتری‌هایی که قبلاً در خودروهای برقی استفاده می‌شدند، و فرآیندهای جدید برای بازیافت، بازیابی و معرفی مجدد مواد به زنجیره تامین باتری حمایت می‌کند. .

اخیراً، دولت ایالات متحده نزدیک به 5 میلیارد دلار بودجه برای کمک به ایالت ها برای ایجاد شبکه شارژ خودروهای الکتریکی در سراسر ایالات متحده اعلام کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *