سفارش بزرگ برای تجهیزات استخراج معدن

سفارش بزرگ برای تجهیزات استخراج معدن

به گزارش بازار نفت و گاز، سفارش بزرگ برای تجهیزات استخراج معدن. Epiroc برنده سفارش تجهیزات استخراج سطحی بزرگ در استرالیا شد. Epiroc، شریک بهره وری پیشرو برای صنایع معدنی و زیرساخت، یک سفارش بزرگ برای تجهیزات معدن از ریوتینتو در استرالیا به دست آورده است.

سفارش بزرگ برای تجهیزات معدن

ریوتینتو، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های معدنی جهان، چندین دکل حفاری Epiroc Pit Viper 271 را سفارش داده است که توسط ریوتینتو با قابلیت‌های خودکار مجهز می‌شوند، و همچنین دکل‌های حفاری SmartROC D65 که دارای ویژگی‌های هوشمند هستند. آنها در منطقه پیلبارا در استرالیای غربی، جایی که ریوتینتو در حال بهره برداری از شبکه یکپارچه بسیار پیشرفته معادن سنگ آهن است، استفاده خواهد شد.

سفارش تجهیزات استخراج معدن

ارزش این سفارش از 150 MSEK فراتر رفته و در سه ماهه دوم 2022 رزرو شده است. این سفارش به دنبال سفارش بزرگ ریو تینتو در سه ماهه اول 2022 برای Pit Viper 271 است. همچنین، در سال 2021، Rio Tinto سفارش بزرگی برای سکوهای Pit Viper 271 و SmartROC D65، همچنین برای معادن سنگ آهن در Pilbara ارسال کرد.

بهره‌وری از طریق نوآوری‌های پیشرفته

هلنا هدبلوم، رئیس و مدیرعامل اپیروک، می‌گوید: «اپیروک و ریوتینتو همکاری طولانی‌مدتی دارند که بر بهینه‌سازی ایمنی و بهره‌وری از طریق نوآوری‌های پیشرفته متمرکز شده است».

دکل‌های حفاری Pit Viper 271 و SmartROC D65 که به ترتیب در تگزاس، ایالات متحده و Örebro، سوئد تولید می‌شوند، برای مواجهه با سخت‌ترین شرایط ساخته شده‌اند و با سیستم کنترل دکل Epiroc، RCS، آماده می‌شوند تا برای اتوماسیون و از راه دور آماده شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *